Aviseringar
Rensa alla

Larm på kläder?


Ämnesstartare

Köpte ett tvåpack Björn Borg trosor här om dagen men råkade köpa fel storlek, eftersom jag inte har kvar kvittot kan jag inte byta. Jag tänkte att jag kanske kan gå tillbaka till affären, ta med ett par likadana fast i rätt storlek in i provrummet och därinne byta plats i förpackningen. Alltså att jag lägger ner dem jag köpte då i förpackningen som jag tog nu och lägger ner dom jag tog nu i förpackningen jag köpte då och sedan lägger jag ner mina nya i väskan och hänger ut dom jag köpte en annan dag och går sedan hem med ett par i rätt storlek.
Men, jag undrar bara om det finns nåt larm på dom som inte syns, som typ avlarmas i kassan? Man vill ju inte åka dit för snatteri.


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är larm på underkläder, ja...


   
SvaraCitera
Gifted

Pizzor:

Köpte ett tvåpack Björn Borg trosor här om dagen men råkade köpa fel storlek, eftersom jag inte har kvar kvittot kan jag inte byta

Men gha, kan du inte ge dem till en kompis istället?


   
SvaraCitera

då får ju någon annan fel storlek 🙁


   
SvaraCitera

hahaha skyll dig själv försök byta med en kompis


   
SvaraCitera
blum
 blum

Jag gjorde så med en bh en gång [blush] oanvänd såklart, med lappen kvar. Som tur var satt det inget larm på den jag skulle ha istället.

Om det är nått larm på så sitter det nog på förpackningen, och inte själva kalsongerna.


   
SvaraCitera

Fick ett larm på en av mina kläder av misstag när jag köpte en vara i en butik.

Jag skall inte säga vad jag gjorde med det. [cool]


   
SvaraCitera

Pizzor:

lägger ner dom jag tog nu i förpackningen

Får man testa sånt som ligger i en förpackning? :S Jag visste inte ens att man fick testa trosor utan skyddlapp som brukar finnas på bikinis.
Där ser man. Sitter det ingen mackapär på dem så är det ju inget larm.


   
SvaraCitera

I alla Björn Borg-kalsongförpackningar finns det en 0,5x 3 cm stor liten mjuk plastbit med folie på. Den aktiverar larmet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Det är larm på underkläder, ja...

Mjo men jag tänkte om det är något som inte syns också. Typ nån vätska som stryks på förpackningen eller nåt. Man vet ju aldrig.

Unexpected:

då får ju någon annan fel storlek 🙁

Ja. Men så hade nån gjort med dom jag köpte. Det stod S på förpackningen, i låg två par L.

Gifted:

Men gha, kan du inte ge dem till en kompis istället?

OF 5:

hahaha skyll dig själv försök byta med en kompis

Har ingen kompis som är så stor [smile]

Lindblom:

Om det är nått larm på så sitter det nog på förpackningen, och inte själva kalsongerna.

Jo, fast man kan aldrig vara säker [crazy]

sculptura:

Fick ett larm på en av mina kläder av misstag när jag köpte en vara i en butik.

Jag skall inte säga vad jag gjorde med det. [cool]

Pep det inte när du gick ut?
Jo säg vad du gjorde [smile]

Harpyja:

Får man testa sånt som ligger i en förpackning?

Ja, Björn Borg förpackningarna har ju typ en liten dragkedja i plast som man kan öppna [smile]

Razz:

I alla Björn Borg-kalsongförpackningar finns det en 0,5x 3 cm stor liten mjuk plastbit med folie på. Den aktiverar larmet.

Sitter den typ inne i själva plasten så att den inte syns?
Fast då är det väl lugnt om jag bara bytar plats på dom jag köpte och dom med rätt storlek i affären? Jag har ju den gamla förpackningen med mig ut, och den är ju redan avlarmad. Eller den behöver jag ju inte ens ta med mig egentligen..


   
SvaraCitera

Pizzor:

Ja, Björn Borg förpackningarna har ju typ en liten dragkedja i plast som man kan öppna

Ja, när man kommer hem [tard]


   
SvaraCitera
Gifted

Pizzor:

Har ingen kompis som är så stor [smile]

En kompis föräldrar?

Eller onanera med dem på en gång, och sälj på nätet. Du kommer gå med vinst lätt! Finns massa skumma typer som köper sånt har jag hört.


   
SvaraCitera

Gifted:

Eller onanera med dem på en gång, och sälj på nätet. Du kommer gå med vinst lätt! Finns massa skumma typer som köper sånt har jag hört.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Pizzor:

Det stod S på förpackningen, i låg två par L.

Kan du inte bara gå och klaga då? Du kan ju försöka iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Ja, när man kommer hem [tard]

Mjo, men det är ju lite för sent nu [crazy]

Gifted:

En kompis föräldrar?

Tror inte dom använder Björn Borg [crazy]

Gifted:

Eller onanera med dem på en gång, och sälj på nätet. Du kommer gå med vinst lätt! Finns massa skumma typer som köper sånt har jag hört.

Nja [crazy]

Maskrus:

Kan du inte bara gå och klaga då? Du kan ju försöka iaf!

Har redan varit där idag och pratat med dom och då var båda som brukar jobba där där. Jag frågade om jag fick byta trots att jag inte hade kvitto men dom vägrade [crazy] Vågar inte gå dit och tjata igen [crazy]


   
SvaraCitera