Aviseringar
Rensa alla

Larm till moped och motorcykel


Ämnesstartare

Hej jag har en baotian classic moped och en yamaha yzf 125cc motorcykel och jag behöver larm till dom finns det någon smart person som kan sånt med larm ska aktiveras när någon rör det inte när någon försöker dra upp låset 


   
Citera
Ämnesstartare

Kolla på twostroke


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sätt på en KLASS 4 kätting och ett KLASS 4 hänglås så är du skyddad. Larmen är oftast rena skämten förutsatt att du inte går upp i prisklass på över 10K kronor. 


   
SvaraCitera

25Åring:
Hej jag har en baotian classic moped och en yamaha yzf 125cc motorcykel och jag behöver larm till dom finns det någon smart person som kan sånt med larm ska aktiveras när någon rör det inte när någon försöker dra upp låset 

Köp en bil så är larm inbyggt i den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danneboi:

Köp en bil så är larm inbyggt i den

men herregud Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danneboi:

Köp en bil så är larm inbyggt i den

orkar inte med bilar kör hellre motorcykel


   
SvaraCitera

25Åring:

orkar inte med bilar kör hellre motorcykel

hur gammal e du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

25Åring: orkar inte med bilar kör hellre motorcykel

Funkar självklart nästan lika bra med KLASS 3 kedja och KLASS 3 hänglås. Fortsätt du och köra tvåhjuligt.  Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danneboi:

hur gammal e du

kolla mitt namn då ser du 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

classified:

Funkar självklart nästan lika bra med KLASS 3 kedja och KLASS 3 hänglås. Fortsätt du och köra tvåhjuligt.  Blink

mina kompisar säger gorilla något så har beställt det och sen när man bor i usa är det inte precis lätt att ha kedja för att man inte får ha den någonstans typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag använder abus detecto 8000 till min - det är ett skivbromslås med larm, känsligt så in i helvete - om du ens sätter dig på motorcykeln och rätar upp den eller vrider på styret utlöser du larmet, så ingen risk att glömma det - om inte batteriet är slut förstås. 

Idag verkar det vara detecto 8077 som gäller, ligger i samma prisklass, så antar att det är den nya varianten. Vet inte hur känslig den är jämfört med sin föregångare.

Fast har du bara moppe och en 125cc kanske du inte är beredd att lägga 1400 kr på ett sådant lås.

Hjärta


   
SvaraCitera