Aviseringar
Rensa alla

Lars Ohly råkade puttade till mig idag


Ämnesstartare

Klockan 11:35 kom den vänsterpartistiska ledaren Lars Ohly gående till en butik i Globens köpcentrum. Väl inne på Gamestop handlades diverse varor och det var alltså då incidenten inträffade.

Enligt vittnen så märkte varken Ohly eller tvpro detta vid tillfället, men en vän som var vid incident-platsen noterade detta.

Det ska tilläggas att jag senare gick förbi Paolo Roberto, men inget fysiskt utbyte i form av axelputt skedde mellan mig och honom.


   
Citera
Ämnesetiketter

Vad gjorde Lars Ohly inne på Gamestop.


   
SvaraCitera

han handlade julklappar såklart[wink]


   
SvaraCitera

Skrämd av en kvist:

Vad gjorde Lars Ohly inne på Gamestop.

Det är en högst relevant fråga som akut måste besvaras. Den sänker trovärdigheten något så enormt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

yesyesknark:

han handlade julklappar såklart[wink]

Är du dum eller? Han är ju kommunist, han handlar inte julklappar!


   
SvaraCitera

coolt 😛


   
SvaraCitera

Ring honom och säg att han har mött en UM-legend


   
SvaraCitera

Hovnarren:

Är du dum eller? Han är ju kommunist, han handlar inte julklappar!

jag är kommunist jag handlar julklappar. vet inte vad kommunsim har med julklappar att göravad tror du han gör därinne då? [party]


   
SvaraCitera

yesyesknark:

jag är kommunist jag handlar julklappar.

Då är du ingen riktig kommunist, min vän! Kommunister handlar inte julklappar!


   
SvaraCitera

Har också sett Lars Ohly IRL. Dock var det på lite längre avstånd när han stod och talade inför EU-valet.


   
SvaraCitera

Hovnarren:

Då är du ingen riktig kommunist, min vän! Kommunister handlar inte julklappar!

är inte lars ohly en riktig kommunist. du sare själv, pff!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

lars ohly är så himla bra, min favoritpolitiker. han är jäkligt schysst att snacka med och inga borgarfasoner på han inte. han avsäger sig sin lön, tjänar samma som han tjänade innan han blev politiker.[love][love]


   
SvaraCitera

yesyesknark:

han avsäger sig sin lön, tjänar samma som han tjänade innan han blev politiker.[love][love]

Och sen går han och handlar julklappar den satans kapitalisten! Nu måste du vara besviken på honom!!!!


   
SvaraCitera

Hovnarren:

Och sen går han och handlar julklappar den satans kapitalisten! Nu måste du vara besviken på honom!!!!

alla får väl göra vad dom vill med sina pengar, vaddårå?


   
SvaraCitera

Hovnarren:

Och sen går han och handlar julklappar den satans kapitalisten! Nu måste du vara besviken på honom!!!!

[rolleyes]


   
SvaraCitera

yesyesknark:

alla får väl göra vad dom vill med sina pengar, vaddårå?

Anarkandi:

[rolleyes]

[surprised][surprised]


   
SvaraCitera

Hovnarren:

your life awaits you

öhh vad enar du fattar ingee


   
SvaraCitera