Aviseringar
Rensa alla

Låst min x8 grafiskt lösenord


Ämnesstartare

hej. visste inte vilket forum jag skulle skriva det här i så jag valde ungdomar.se för att det gick snabbast osv.

men jag har ett problem med min xperia x8.

förut när jag var med mitt ex så satt han och lekte med mitt grafiska lösenord och då råka han slå det för många gånger och nu måste jag låsa upp mobilen med hjälp av gmail uppgifter, men problemet är att jag inte kommer ihåg mina uppgifter - eller jo, jag kommer ihåg emailen men inte lösenordet så jag återställde lösenordet genom datorn, men sen när jag ska trycka in uppgifterna så står det att det är fel lösen eller email, så då testade jag med en annan email som också var kopplat till google kontot, och då stod det "kontrollerar" och då vart jag lite sådär glad och tänkte "åh nu kommer det här gå!" men det gör de inte. utan det står "kontrollerar" hur länge som helst!! det blir liksom aldrig klart.... så jag måste ta ut batteriet och starta mobilen igen och då är problemet kvar.

hjälp någon!!!!! [n]

/ ledsen tjej.


   
Citera
Ämnesstartare

Du måste uppdatera din mobil, eller så kontaktar du supporten om de inte finns nån ny uppdatering, brukar funka. 😉


   
SvaraCitera

om du inte bryr dig om att behålla dina appar så är det bara att öppna programmet på datan och velja reparera telefon. om inte det funkar är det bara att slänga iväg ett pm.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men asså jag har provat att repare genom det där programmet på datan med efter ett tag står det att det inte går att fixa komponenterna för att kunna installera eller nå sånt , så jag provade på en annans dator, men det är fortfarande samma problem. mailade sony ericsson och det var dom som sa att jag skulle göra så, men det går ju inte.. hur ska jag då göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste ta och fabriksåterställa mobilen.

If that doesn't work, or if your phone is frozen:

1. Turn the power off. If your Sony Ericsson Xperia X10 is frozen, pull the battery out and reinsert it
2. Hold the Left and right buttons located beneath the display
3. Press and release the Power button
4. Follow the on-screen instructions to hard reset your Xperia X10


   
SvaraCitera

hildaruskohed:

men asså jag har provat att repare genom det där programmet på datan med efter ett tag står det att det inte går att fixa komponenterna för att kunna installera eller nå sånt , så jag provade på en annans dator, men det är fortfarande samma problem. mailade sony ericsson och det var dom som sa att jag skulle göra så, men det går ju inte.. hur ska jag då göra?

Ladda ner Sony uppdate service och testa återställa mobilen med det. http://www.sonymobile.com/se/tools/update-service/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har gjort det, men det står att mobilen inte hittas. har provat 100000 ggr.


   
SvaraCitera