Aviseringar
Rensa alla

LastFm [love]


Ämnesstartare

Ja.

http://www.lastfm.se/

''Last.fm är en Internettjänst som registrerar vad användaren lyssnar på för musik på sin dator och utifrån detta genererar en detaljerad musiksmaksprofil som sedan ligger till grund för en personlig musikradiokanal. Last.fm kallar det för att "skrobbla" musik.''

Vad tycker ni om detta... osv.

Länka era profiler.

Min profil

[love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jaha

heter schizofrenutter

PEACE OUT [shake][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har det, skit bra program, typ en radio man kan "själv" välja vad man lyssnar på, och om du inte på din egen data kan du ändå lyssna på det, (bara om du har "skrobblat" låten) man behöver bara installera det på datan sen är det klart!! Jag kan inte länka min profil just nu, mitt internet är kass [smile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BeDude:

Jag har det, skit bra program

[cool]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axoxa:

''Last.fm är en Internettjänst som registrerar vad användaren lyssnar på för musik på sin dator och utifrån detta genererar en detaljerad musiksmaksprofil som sedan ligger till grund för en personlig musikradiokanal. Last.fm kallar det för att "skrobbla" musik.''

BeDude:

[smile]Jag har det, skit bra program, typ en radio man kan "själv" välja vad man lyssnar på, och om du inte på din egen data kan du ändå lyssna på det, (bara om du har "skrobblat" låten) man behöver bara installera det på datan sen är det klart!! Jag kan inte länka min profil just nu, mitt internet är kass [smile].

Du tycker inte att du kom med lite överflödig information där?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
smisk

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
hmpf
 hmpf

   
SvaraCitera