Aviseringar
Rensa alla

låt(ar) du vill ha på din begravning?


Ämnesstartare

jag vill ha

  • Knocking on heavens door

   
Citera

Ingen gottem


   
SvaraCitera

denna


   
SvaraCitera

Tänkte på highway man men vill inte ha en för deppig begravning där det ska sjungas om att jag måste leva igen

hehe...


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Maxxie

Roslyn av Bon Iver.
Varðeldur av Sigur Rós. Kanske även Varúð.
Fake Plastic Trees av Radiohead. Kanske True Love Waits och How To Disappear Completely också.
When It's Cold I'd Like To Die av Moby.
Jag vill att folk ska gråta. Glad


   
SvaraCitera

Bira bärs


   
SvaraCitera

Wtf säkert 80 år kvar till min begravning 


   
SvaraCitera
Maxxie

törnrosa99:
Wtf säkert 80 år kvar till min begravning 

Det kan du väl inte veta. Kanske kommer du dö i en bilolycka nästa år. Ingen vet. Icke!


   
SvaraCitera

gangnam style


   
SvaraCitera

Asstriid:
gangnam style

Yeay då tänker jag på när jag hörde den på Liseberg och blir glad men mest vilka jag umgicks med. Inte låten. 


   
SvaraCitera
Cobrak

nån kontroversiell låt så folk ej behöver sörja


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:
gangnam style

så det gäller å partaja á la korean style på din begravning? Mycket glad


   
SvaraCitera
Cobrak

Maxxie:
Roslyn av Bon Iver.
Varðeldur av Sigur Rós. Kanske även Varúð.
Fake Plastic Trees av Radiohead. Kanske True Love Waits och How To Disappear Completely också.
When It's Cold I'd Like To Die av Moby.
Jag vill att folk ska gråta. Glad

diggar’t din musiksmak

sällan man stöter på folk som uppskattar sigur rós å moby


   
SvaraCitera


Förklaring: bokura ga ita var den första anime introt jag grät till och det var den första live action som syrran såg tillsammans med mig. Den tredje låten "Star" är också en av de 5 första koreanska serierna jag såg med syrran och den första jag älskade eftersom han var lika töntig som mig.. tror hans namn är kang min hyuk men om det är från serien eller hans riktiga vet jag ej. (Cnblue) 

Jag minns att syrran suckade varje gång jag spelade upp den när vi satt och målade vilket var längesedan nu. "Inte den tönten"  Cool 

Sista låten var det första dramat vi såg tillsammans efter coffee prince och mellan personal taste, sen heartstrings och your beautiful. Blandar ihop dem.. jdkekdjd jag minns att hon hade Secret garden som ringsignal och jag hittade sms signalen "moonsha washong" ha behövde inte ens googla upp det.


   
SvaraCitera