Aviseringar
Rensa alla

LÅT DÖVSTUMME GOR STANNA!


Ämnesstartare

Hej jag skriver denna tråd för att ber er att skriva ert namn på en namninsamling om en kille i 16 års åldern som heter Gor. Han kom till Sverige för 1½ år sen och har precis börjat lära sig teckenspråk. Men nu tycker Migrationsverket att han ska skickas tillbaka till Armenien där han kommer ifrån. Det kommer leda till ren katastrof! Mer kan ni läsa om honom på denna länken jag kommer skriva här nedanför. Vet inte om jag bryter någon regel på denna sidan nu men det är jätteviktigt att vi får in så många namn som möjligt! Han är en oskyldig kille som förtjänar en plats i Sverige!

http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=8805

Skriv ert namn där och gör skillnad, det är så enkelt och det går jättefort!

Tack på förhand!


   
Citera

NEVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
NEVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var nog det onödigaste kommentaren på länge.


   
SvaraCitera

Nuförtiden görs namninsamlingar för varenda en som utvisas.  Det finns en anledning till att de gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Nuförtiden görs namninsamlingar för varenda en som utvisas.  Det finns en anledning till att de gör det

Kan förstå det, men uppskattar fortfarande om någon hade lust att hjälpa till! Det skadar ju inte precis 🙂


   
SvaraCitera

MisterLikeYourShirt:

Kan förstå det, men uppskattar fortfarande om någon hade lust att hjälpa till! Det skadar ju inte precis 🙂

Det blir mainstream. Ger nog mer effekt om alla tar självmord


   
SvaraCitera

Obs. Skoja


   
SvaraCitera

MisterLikeYourShirt:

Var nog det onödigaste kommentaren på länge.

inte nödvändigtvis 


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

skrev på! bor han i ronneby? Glad


   
SvaraCitera

shatter:
skrev på! bor han i ronneby? Glad

rinkeby 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:
skrev på! bor han i ronneby? Glad

Ja, och eftersom han varken kan höra eller säga ifrån själv så behöver han extra mycket hjälp! 🙂 Tack förresten!


   
SvaraCitera

MisterLikeYourShirt:

Ja, och eftersom han varken kan höra eller säga ifrån själv så behöver han extra mycket hjälp! 🙂 Tack förresten!

ja! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter
ja!

Glad


   
SvaraCitera

"dövstum" som begrepp slutade väl användas för hur många år sen som helst.


   
SvaraCitera