Aviseringar
Rensa alla

låt hm


Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

slår vad om att du är som dan backman irl [love]

jag är antingen jättearg eller skitblyg. förutom när jag har alkohol i kroppen. då är jag hyperaktiv.

Sovande:

[blush]

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag är antingen jättearg eller skitblyg. förutom när jag har alkohol i kroppen. då är jag hyperaktiv.

jag är liberal som gärna sig mig själv vara mer kultiverad än jag egentligen är. o blyg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

jag är liberal som gärna sig mig själv vara mer kultiverad än jag egentligen är. o blyg

ingen champagnesprutare här inte? tror jag inte på! :K


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

ingen champagnesprutare här inte? tror jag inte på! :K

är nykterist sedan i somras. drack dock champange på min avslutning i lite för stora kvantiteter; men vem gör inte det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

är nykterist sedan i somras. drack dock champange på min avslutning i lite för stora kvantiteter; men vem gör inte det?

jag ;S har inte haft någon jävla avslutning och kommer troligen inte att gå på min student. palla flak och att mingla med släkt efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

palla flak

längtar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

och att mingla med släkt efteråt.

är ju underbart för farmor att se dig full för första gången.

iosib:

har inte haft någon jävla avslutning och kommer troligen inte att gå på min student

var lite som du förut men tvingades av mina klasskamrater, var helt klart värt det lovar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mittrödahårspänne:

längtar

ska nog bli buren i bärstol och ha fest med folk jag faktiskt gillar istället. verkar mer logiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

är ju underbart för farmor att se dig full för första gången.

haha, min mormor (farmor är död) har bjudit mig på starköl sen jag var 14. annan generation, alltså 😛

Roslagsvatten AB:

var lite som du förut men tvingades av mina klasskamrater, var helt klart värt det lovar.

iosib:

ska nog bli buren i bärstol och ha fest med folk jag faktiskt gillar istället. verkar mer logiskt.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

haha, min mormor (farmor är död) har bjudit mig på starköl sen jag var 14. annan generation, alltså 😛

din langare eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

ska nog bli buren i bärstol och ha fest med folk jag faktiskt gillar istället. verkar mer logiskt.

haha. jo, det låter väl lite trevligare.
jag vill ha på en spårvagn med människor jag gillar. men det blir lite jobbigt med fönsterna och att den inte kan ta varvet runt poseidon. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

din langare eller?

heh, kanske det, kanske :E

det bästa är hur det började. jag har fått lättöl sen jag var liten på riktigt, men så var det slut när jag var där en gång. "går det bra med starköl?" "ööh, ja?" sen har det varit så sen dess 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mittrödahårspänne:

jag vill ha på en spårvagn med människor jag gillar. men det blir lite jobbigt med fönsterna och att den inte kan ta varvet runt poseidon. :/

vi kommer inte att få spårvagn i lund på typ 10 år! :@

men just det, göteborg är jättestort :S hm...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

går det bra med starköl?" "ööh, ja?

din familj har en väldans karaktärer måste jag säga P:
men nu ska jag sova o det här OT 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

men nu ska jag sova o det här OT 😛

Wow och jag behövde inte ens säga vad jag tänkte.


   
SvaraCitera