Aviseringar
Rensa alla

Lat jävel


Ämnesstartare

Ville bara checka med omvärlden om det bara är jag som är ganska jävla skitlat och spenderar mer tid i sängen än nödvändigt.  Blivit mycket skräpmat och är konstant hungrig. För att sammanfatta så har min säng och mitt kylskåp blivit mina närmsta vänner senaste tiden. Kan handla om att jag inte tycker om speciellt många människor där jag bor heller. 
Well, känner nån igen sig? 


   
Citera

känner mig ibland lat, men hör att jag ändå ligger i lä.

brukar överlag göra det jag ska. har väl blivit några omtentor, men iofs har det väl mest berott på kombination av andra omständigheter än enbart min lathet


   
SvaraCitera
mynona

Jag kan bli mycket utmattad ibland och behöver då bli lämnad ifred och inte göra något särskilt för att orka mer sedan. Allt är som det ska. Man behöver en balans, såvida man inte har ett övermått av energireserver vilket en del har men andra inte


   
SvaraCitera

Periodvis


   
SvaraCitera

I vissa perioder ja, men jag försöker fylla mina dagar med saker så jag är uppe o gör nått varje dag, försöker Dessutom att bara äta skräpmat max 3 gånger i veckan, då ligger ja inte i sängen hela dagarna o äter nyttigare mat 


   
SvaraCitera

Lat och lat, det kan väl vara början på en depression eller läge att kolla dina sockervärden?


   
SvaraCitera

Aa

lr d var typ över ett årsen sist

vart mest i tonåren tror jag

låg och var jättedeppig i flera dagar, sade att jag ej skulle kliva upp förrns någon sätter in 200M på mitt konto osv.......

sen så ba vände dt helt plötsligt, efter en massa timmar i onda fantasier och jag blev glad igen.... O jävlar vad skön den känslan var!!! 

När d var som värst så vände dt aldrig självmant thooo, så drack vodka och då kändes d bätttreeeeeee (var ej alkoholist, drack enbart under dessa tider, typ varannan vecka lr ngt)

var typ i samband med att jag gick på den första UM-träffen som dessa depressioner började upphöra.


   
SvaraCitera

fast nu handlade ju ditt problem ej om depression ändå, eller? 


   
SvaraCitera