Aviseringar
Rensa alla

låt kunnande


mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts mmf ts ah ts


   
SvaraCitera

Extricity:

haha, ja, såklart! egenvärde tycker jag de ska ha, men tror att de flesta låtar innehåller ett ganska tråkigt komp. Skulle nog vilja lägga in en bas också för att kalla det en grund riktigt

ja, rent generellt så ska bas och trummor samverka för att få till något vettigt. dock, även ett riktigt tråkigt komp kan vara jävligt bra, och i allra högsta grad ha ett egenvärde. exempel:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

ja, rent generellt så ska bas och trummor samverka för att få till något vettigt. dock, även ett riktigt tråkigt komp kan vara jävligt bra, och i allra högsta grad ha ett egenvärde. exempel:

Det har du rätt i!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahh tack för er hjälp ska mest den här tråden för att jag var sur just då å så men skoj att det är så många som är intresserade av musik, metal asså:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min trummis kan spela alla låtarna utan oss andra. Det kommer väl efter ett tag antar jag. Låt inte dem stressa dig bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bara att öva till det sitter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tant Brun:

Min trummis kan spela alla låtarna utan oss andra. Det kommer väl efter ett tag antar jag. Låt inte dem stressa dig bara.

kan han spela utan musik då alltså helt utan nån annan (ingen cd spelare eller nån som spelar till eller sjunger)??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att inte kunna dra igenom en hel låt (som inte är speciellt färsk) helt själv på trummor är ju som att sångaren/sångerskan måste ha med sig sitt sånghäfte på scenen.

Är du med i ett band måste du ju bidra med något också. I ditt fall, kunskap i om hur man bemästrar ett trumset och dess spelteknik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo men sångarn tar ju sällan å sjunger bra ackapella:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

viking009:

kan han spela utan musik då alltså helt utan nån annan (ingen cd spelare eller nån som spelar till eller sjunger)??

Ja, det kan han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej men jag ska börja lira mer (mycket mer):P har bara spelat 1,5-2 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej men ska börja lira mer (mycket mer) har bara spelat 1,5- 2 år än


   
SvaraCitera

BYT FUCKING BAND


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bandet, byt fucking trummis! Eller alla medlemmar egentligen, om sångaren inte ens kan sjunga a capella.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera