Aviseringar
Rensa alla

Låt mig få slippa tänka någon gång!


Ämnesstartare

Hej, är en tjej på 16 år som har problem med hela mig vill jag säga. Jag stressar mycket, har magproblem och mitt huvud gör inte riktigt som jag vill. Lite svårt att förklara allt men jag mår helt enkelt inte så bra.

Jag går nu på gymnasiet och har ganska långa dagar. Jag har inte riktigt någon hobby som jag kan sätta mig ner o pyssla med för att släppa alla tankar vilket jag tror är jätte viktigt just för mig. Har någon något förslag på en bra hobby? Jag har försökt att tänka ut något men funkar inte! Jag behöver något som jag kan koncentrera mig på och inte tänka på allt annat som ska göras! HJÄLP MIG!'

Kram Elin


   
Citera

Börja på yoga!!!


   
SvaraCitera

Orientering


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Börja på yoga!!!

Har faktiskt testat de oxå. Min kropp slappnar av men huvudet är på andra tankar. Har även testat avslappnings cd:s o.s.v.


   
SvaraCitera

Valium. Fysisk aktivitet av något slag.


   
SvaraCitera

flowervalley:

Har faktiskt testat de oxå. Min kropp slappnar av men huvudet är på andra tankar. Har även testat avslappnings cd:s o.s.v.

men du måste testa flera ggr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Orientering

Oj, ja det är säkert bra för kroppen och huvudet men det är nog inte riktigt mig grej :/ Men tack för tipset, inget jag hade tänkt på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jagharenkattunge:

Valium. Fysisk aktivitet av något slag.

Vad är valium?


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Orientering

det är hemskt


   
SvaraCitera

flowervalley:

Oj, ja det är säkert bra för kroppen och huvudet men det är nog inte riktigt mig grej :/ Men tack för tipset, inget jag hade tänkt på!

Pröva, du kanske gillar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men du måste testa flera ggr

Har t.o.m gått yoga kurs. Och gör det emellan åt även nu


   
SvaraCitera

isola:

det är hemskt

Varför tycker du så? Väldigt avslappnade att vara i skogen.


   
SvaraCitera

Börja pyssla. Sticka vantar, pärla tavlor, sy kläder, cosplaya.


   
SvaraCitera

flowervalley:

Har t.o.m gått yoga kurs. Och gör det emellan åt även nu

Bra!

Macktorsken:

Varför tycker du så? Väldigt avslappnade att vara i skogen.

Man kommer ju konstant vilse, det är en massa trängsel vid kontrollerna (om man ens hittar dem), man snubblar runt osv [sad]


   
SvaraCitera

Eller köp något riktigt grymt data/tvspel som du kan fly in i.


   
SvaraCitera