Aviseringar
Rensa alla

Låt mig höra din berättelse


jag gillar inte folk. förutom vissa, de gillar jag. men inte de andra.

jag är bra.


   
SvaraCitera
Zsasz

agitation:

Tände han på huset, eller du?

Haha, Jag så klart, hade varit konstigt om han hade gjort det.. kanske borde formulerat mig bättre.. [crazy]


   
SvaraCitera

mörv:

jag gillar inte folk. förutom vissa, de gillar jag. men inte de andra.

svårt att veta vem du gillar och inte gillar.


   
SvaraCitera

agitation:

svårt att veta vem du gillar och inte gillar.

ogillar majoriteten. gillar olof. fast ibland ogillar jag honom.

internet gillar jag. han är fin.


   
SvaraCitera

mörv:

ogillar majoriteten. gillar olof. fast ibland ogillar jag honom.

internet gillar jag. han är fin.

Mm. Tycker inte om dig heller.


   
SvaraCitera

agitation:

Mm. Tycker inte om dig heller.

[party]


   
SvaraCitera

mörv:

[party]

Kan du sluta vara så svår, eller. Jag har inte gjort dig något.


   
SvaraCitera

agitation:

Kan du sluta vara så svår, eller. Jag har inte gjort dig något.

överanalysera inte allt, bara GO WITH THE FLOW!


   
SvaraCitera

mörv:

överanalysera inte allt, bara GO WITH THE FLOW!

Like the doped guy.


   
SvaraCitera

ett år tillbaka var jag deprimerad och hade ätstörningar.
för en vecka sen gjorde min kille slut, och ätstörningarna kom tillbaka för ett tag sen, men försöker kämpa.
Men ändå har jag mått sämre, så det är ju bra


   
SvaraCitera

Blev slagen när jag var mindre. Morsan är alkoholist och gjorde en rattfylla för tre år sedan. Farsan är deprimerad och har skador i ryggen. Syster blev sexuellt utnyttjad när hon var 12-15 år och är nu drogmissbrukare, självmordsbenägen och åker fram och tillbaka från psyket.

Och jag "liider" av att hela tiden lyckas bli sjuk (haha). Njursten (var den yngsta på östra som hade fått det senaste 7 åren), fått operera halsen, har ständig migrän... balbla..

roligt liv? Nej.. Går regelbundet till psykologer/BUP och går igenom en rad olika behandlingar.
Men vet ni vad? I'm fine![bigcheers]


   
SvaraCitera

Kan också tillägga att mina föräldrar är skilda sedan 9 år tillbaka och syskonen har flyttat.. Jag är alltså morsa till min egna morsa kan man säga.

Varit deprimerad sedan 07.


   
SvaraCitera

Jag har haft råttor sen jag var sju år. Min senaste råtta hette Eminem och var brun. Han hade en stamtavla. Han dog för några veckor sen. Jag var tvungen att ha honom i frysen några dagar innan vi begravde honom. Under den tiden skojade alla om det. Det tyckte jag inte om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I början av mitt liv fram till typ 7-8 år var jag en pratglad naturnörd och besserwisser [rolleyes].. Sen började jag umgås med några men det fungerade aldrig så bra. Sen bytte jag skola, fortfarande inga vänner, gick ner mig helt trots att jag bara var 11-12. Sen började det gå lite bättre och på den vägen e det. ibland är de bra ibland inte.

hänt mkt mer men kortfattat e det sådär

jag är iaf frisk, har en bra familj och är hyfsat rik [confused]


   
SvaraCitera

Tänker inte skriva vad som hänt mig här, men jag kan bara säga att det finns saker man kan komma över och saker som borrar sig fast i huvudet och själen (om man nu har en). Jag kan vara glad, jag kan njuta, jag kan älska livet, men jag samtidigt kan jag vilja dö lika ofta.

Handlar väl om att helt enkelt kunna lära sig att "handskas" med sina problem och jobbiga erfarenheter istället för att gräva ner sig i dem.


   
SvaraCitera