Aviseringar
Rensa alla

Låt oss vara barn!!


Ämnesstartare

m3lis:

Märker att folk i skolan är så vuxna och ska prata om att dom ska äta potatis och vin med deras kompisar i helgen.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Bättre att fixa ett arbete och bli en karl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

MELODIFESTIVAELN DÅ?!

Sikta mot stjärnorna är bättre juuuh [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad säger dina föräldrar då?

dom klagar och säger att jag ska äta riktigt, men fattar ej varför dom ska bestämma hur jag ska äta!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

dom klagar och säger att jag ska äta riktigt, men fattar ej varför dom ska bestämma hur jag ska äta!!

Säg att du har kommit in i trotsåldern och måste få vara som du är för att kunna utvecklas ordentligt!
Söta gammaldags tapeter btw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Var glad att du får gå i skolan och chans till jobb efteråt istället för att slava i köket!

ahaa oj,ja men man måste ej ta allt så seriöst! 🙁

fröken stöken:

Så ja säger låt oss växa upp, iallafall lite

Ja, det är ju bra att lära sif om livet och sånt också, men inte för seriöst! 🙂

Floppsen:

Sikta mot stjärnorna är bättre juuuh

e du heelt efter?? de går inte längre!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Säg att du har kommit in i trotsåldern och måste få vara som du är för att kunna utvecklas ordentligt!
Söta gammaldags tapeter btw.

HAHA ska säga det nästa gång. Fast dom brukar säga att jag är i kiss och bajs åldern när jag går runt och säger bajs hela tiden..

Tack! Gillade dom också. Vi var på dop idag och satt och åt, tyckte det var tråkigt och gick in på toan och där fanns det fina tapeter så tog med kameran och tog lite kort![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Tack! Gillade dom också. Vi var på dop idag och satt och åt, tyckte det var tråkigt och gick in på toan och där fanns det fina tapeter så tog med kameran och tog lite kort![smile]

Fick du hålla bebin och grejer?
Jag stal all uppmärksamhet från min kusins dop när jag var liten, älskar den videofilmen. [love]
Den inhyrda filmaren filmade mina strapatser mer än den lilla tjocka klumpen i vit klänning. [badgrin][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fick du hålla bebin och grejer?

Nä, det är en sån konstig familj med så konstigt och drygt beteende.. Förstår mig inte på dom, så ville inte fråga!

isola:

Jag stal all uppmärksamhet från min kusins dop när jag var liten, älskar den videofilmen.
Den inhyrda filmaren filmade mina strapatser mer än den lilla tjocka klumpen i vit klänning.

HAHA<3! Det var det samma idag. Var en liten kille men skjorta och jeans som sprang runt i hela kyrkan och piper. Och när han var längst bak i kyrkan ropade han MAAMMMAAA för hon satt längst fram och sprang. Och sen om och om igen! Haha.

Det är mysigt att kolla filmer när man är liten. Man får så gott skratt! Haha!! Det är en film där det är byrålådor och så kommer jag in och öppnar en låda och börjar röra på det som är i lådan, och så säger pappa neej mikaela och då stänger jag lådan. Sen öppnar jag en ny låda och pappa säger samma sak och jag stänger den. Sen var det typ fem lådor där och jag öppnar varje låda ca 3 gånger var och jag lär mig ingenting av vad pappa säger! Ser kul ut! [bigsmile]
OCH hahahhaha! När min syster skulle säga mitt namn så säger hon '' Mikaela sofia Groggen'' [bigsmile][love] Hon var också liten då. Åh , nu kommer det upp massa fina saker som jag sett på film i mitt huvud! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fick du hålla bebin och grejer?

Nä, det är en sån konstig familj med så konstigt och drygt beteende.. Förstår mig inte på dom, så ville inte fråga!

isola:

Jag stal all uppmärksamhet från min kusins dop när jag var liten, älskar den videofilmen.
Den inhyrda filmaren filmade mina strapatser mer än den lilla tjocka klumpen i vit klänning.

HAHA<3! Det var det samma idag. Var en liten kille men skjorta och jeans som sprang runt i hela kyrkan och piper. Och när han var längst bak i kyrkan ropade han MAAMMMAAA för hon satt längst fram och sprang. Och sen om och om igen! Haha.

Det är mysigt att kolla filmer när man är liten. Man får så gott skratt! Haha!! Det är en film där det är byrålådor och så kommer jag in och öppnar en låda och börjar röra på det som är i lådan, och så säger pappa neej mikaela och då stänger jag lådan. Sen öppnar jag en ny låda och pappa säger samma sak och jag stänger den. Sen var det typ fem lådor där och jag öppnar varje låda ca 3 gånger var och jag lär mig ingenting av vad pappa säger! Ser kul ut! [bigsmile]
OCH hahahhaha! När min syster skulle säga mitt namn så säger hon '' Mikaela sofia Groggen'' [bigsmile][love] Hon var också liten då. Åh , nu kommer det upp massa fina saker som jag sett på film i mitt huvud! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Åh , nu kommer det upp massa fina saker som jag sett på film i mitt huvud! [smile]

[love] fint
Minns en film där jag skulle skotta med pappa, han hade en stor snöskyffel och jag hade en liten rosa.
Jag fick upp några snöflingor åt gången på den och gick fram till staketet, ställde mig på tå och tippade över det till grannarna. Pappa sa att jag inte fick göra så, då gick jag fram till grinden och tippade ut det på trottoaren istället.
hahah åh kommer ihåg en massa saker jag gjorde nu. <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hahah åh kommer ihåg en massa saker jag gjorde nu. <3

HAHA jaa<3 Man var så fin när man var liten!! Varför ska man ens bli stor[cry][cry].
Jag sa alltid TRR när jag var liten och inte ville svara. trrrr. Eller om man var sur eller något xD! Låter roligt på film, jag går där helt för mig själv och trrr:ar! Tungan upp i gommen [smile]

och mamma gillar att 'reta' mig med det nu. Om jag tex blir sur nu och sitter bredvid henne kollar hon på mig och ''trrr''. haha[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

jag går där helt för mig själv och trrr:ar! Tungan upp i gommen [smile]

[love]
Jag plutade alltid med underläppen och sa "det kanske blir så", när någon sa att jag inte fick göra någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag plutade alltid med underläppen och sa "det kanske blir så", när någon sa att jag inte fick göra någonting.

haha aaw![love]Måste ha barn i framtiden!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

haha aaw![love]Måste ha barn i framtiden!!

Ja, de är fina. <3


   
SvaraCitera