Aviseringar
Rensa alla

Låt oss vara barn!!


Ämnesstartare

Ibland är det bara.. illa. Alltihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Låt oss vara barn längre!!

[love]
Är fortfarande ett barn. Tänker fortsätta med det ett tag till. Fast vissa delar av vuxenlivet måste man ju ta till sig. Det är svårt att inte få erfarenheter eller mogna. Leka tycker jag i alla fall att man ska få göra så länge man orkar och vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu höjdes min respekt avsevärt för dig m3lis *uttrycker mig på ett vuxet och moget sätt, med gemener i början som enda räddande faktor*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är absolut okej att leka så mycket man vill på fritiden. Vad jobbigt det skulle vara att hela tiden vara seriös och lillgammal. Man är bara ung en gång, ta det chill![shake]

Men skolan måste du ansvar för på ett vuxet sätt. Det kommer du lära dig på gymnasiet sen, när du märker hur självständigt man arbetar där. Du går fortfarande i högstadiet väl? Lek så mycket du vill! [y]

Jag tar studenten snart och det känns läskigt att jag plötsligt inte kommer att vara ett barn längre. Måste skaffa jobb eller börja högskolan och försörja mig själv. Vill inte bli stor än, önskar jag kunde stanna tiden eller resa tillbaka till barndomen igen. [sad]
Hoppas att jag inte blir en bitterfitta sen, utan behåller barnasinnet så länge som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Hoppas att jag inte blir en bitterfitta sen, utan behåller barnasinnet så länge som möjligt.

Ja asså man måste ju ta ansvar och sånt, men inte på för hög nivå :DD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Ja asså man måste ju ta ansvar och sånt, men inte på för hög nivå :DD

Nej det klart, det är i ungdomen man ska "passa på" att göra misstag och lära sig av dessa 😀


   
SvaraCitera