Aviseringar
Rensa alla

Låta dom suga, nej eller kanske ja?


mens
 mens

staffan:

Man kan anta det men man kan inte veta. Hon kanske frågade för hon tyckte jag var söt. Nu tycker jag du är negativ.

Det gjorde hon verkligen inte, då hade hon inte velat ha betalt. Du är en verkligt vidrig människa om du utnyttjar en människa i en sådan otroligt utsatt position som dessa människor är att de tvingas säljas in kropp. Ge pengar eller köp någon billig leksak och ge henne, eller låt henne vara.

Tickstart:
You don't stick your dick in nasty.

Vad är det där för jävla vidrig människosyn? Den enda som är vidrig här är du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: Vad är det där för jävla vidrig människosyn? Den enda som är vidrig här är du.

😀 lugn, jag var inte helt seriös


   
SvaraCitera
mens
 mens

Tickstart:

😀 lugn, jag var inte helt seriös

spelar ingen större roll då du tyckte att det fanns ett kul skämt där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

spelar ingen större roll då du tyckte att det fanns ett kul skämt där

okej :3 


   
SvaraCitera
mens
 mens

en femhundring för flera timmar? din polare är jättevidrig. av flera orsaker. duscha får de göra gratis på flera välgörenhetsorganisationer helt gratis eller för en tia. han ger henne en jävla femhundring för att hon ska ge honom sin kropp och få en dusch? fyfan. som om hon gör det för att hon är kåt. hon mår antagligen skit för att hon är tvungen att ligga med någon för småpengar då det är extremt stigmatiserat och inte något hon gör för att hon själv väljer det. blir så sjukt provocerad av detta.
sedan är det så jävla mycket snack om tjejernas utseende, de stackarna måste ju ligga med det avskrap som är för fula/socialt inkompetenta för att få någon att ligga med dem gratis. fyfan.

stortrollet:
Det hade varit lättare att ta ställning till frågan om du lagt upp en bild på tiggaren men förutsatt att hon var hyfsat ung och hyfsat snygg - varför inte? Känner en kille som knullar en ung tiggare ett par gånger i veckan. Han tar med sig tjejen hem till sin lägenhet där hon får duscha och tvätta håret och sedan ger de gärnet i sängen några timmar och han "skänker" henne sedan en femhundring.

Va fan... killen får knulla hur mycket han vill och han påstår själv att tjejen njuter av det och tom får orgasm och tjejen får på några timmar lika mycket som hon skulle få av att sitta och tigga en hel vecka i kylan utanför en affär. Mao - båda nöjda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: en femhundring för flera timmar? din polare är jättevidrig. av flera orsaker. duscha får de göra gratis på flera välgörenhetsorganisationer helt gratis eller för en tia. han ger henne en jävla femhundring för att hon ska ge honom sin kropp och få en dusch? fyfan. som om hon gör det för att hon är kåt. hon mår antagligen skit för att hon är tvungen att ligga med någon för småpengar då det är extremt stigmatiserat och inte något hon gör för att hon själv väljer det. blir så sjukt provocerad av detta.
sedan är det så jävla mycket snack om tjejernas utseende, de stackarna måste ju ligga med det avskrap som är för fula/socialt inkompetenta för att få någon att ligga med dem gratis. fyfan.

Det var från början tjejen som kom med förfrågan eller förslaget så det var inte killen. För övrigt är det väl en avsevärd skillnad att duscha eller bada hemma i rofylld miljö hemma hos någon bevisligen tjejen har förtroende för än att bada på hos någon välgörenhetsorganisation där både HIV-smittade, AIDS-sjuka och loppinvaderade individer ska göra sig rena.

För övrigt, den överenskomna summan på 500 kronor per gång är väl helt ok om båda parter är med på det. Hade inte tjejen varit intresserad så hade det ju bara varit för henne att tacka nej. Svårare än så är det inte.

Killen för övrigt är snygg så det är inget fel på hans utseende. Problemet är att han jobbar mycket och ofta på OB-tid så att gå på krogen och andra nöjesställen har han inte möjlighet till.
Ska han betala 500 kronor för några timmars knull så är det han själv som avgör om han tycker tjejen är attraktiv eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: de stackarna måste ju ligga med det avskrap som är för fula/socialt inkompetenta för att få någon att ligga med dem gratis. fyfan.

Lol. Så klagar du på andras människosyn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: Det gjorde hon verkligen inte, då hade hon inte velat ha betalt. Du är en verkligt vidrig människa om du utnyttjar en människa i en sådan otroligt utsatt position som dessa människor är att de tvingas säljas in kropp. Ge pengar eller köp någon billig leksak och ge henne, eller låt henne vara.

Jag tycker du är vidrig och full utav fördomar. du var inte ens där, och du har inte träffat henne så sluta bestämma vad hon ska tycka eller känna. det är ingen som tvingar henne att sälja sin kropp. det var hon som frågade mig inte tvärt om. varför ska man ge dom pengar när dom bara sitter där och inte bidrar med nått? dom som spelar nått intrument bjuder på underhållning så dom ger jag gärna en slant men inte nån som bara sitter och tigger och glor.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortrollet:
Det hade varit lättare att ta ställning till frågan om du lagt upp en bild på tiggaren men förutsatt att hon var hyfsat ung och hyfsat snygg - varför inte? Känner en kille som knullar en ung tiggare ett par gånger i veckan. Han tar med sig tjejen hem till sin lägenhet där hon får duscha och tvätta håret och sedan ger de gärnet i sängen några timmar och han "skänker" henne sedan en femhundring.

Va fan... killen får knulla hur mycket han vill och han påstår själv att tjejen njuter av det och tom får orgasm och tjejen får på några timmar lika mycket som hon skulle få av att sitta och tigga en hel vecka i kylan utanför en affär. Mao - båda nöjda.

Nej det hade inte varit så snällt att hänga ut henne så det skulle jag aldrig göra. Det är lite fult att göra så för då kräver han nästan det av henne. i mitt fall så var det hon som frågade och inte jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

staffan: Nej det hade inte varit så snällt att hänga ut henne så det skulle jag aldrig göra.

Jag har full förståelse för din åsikt just för att det är s*e*x inblandat men rent allmänt är det helt ok att publicera bilder på "vem som helst" som befinner sig på offentlig plats eftersom det inte är den som man fotograferar som bestämmer om bilden ska publiceras eller inte utan det är fotografen som avgör detta. ENBART fotografen dvs den som håller i kameran.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Du har ingen aning om hon har någon som tvingar henne eller inte men vad du har någon aning om, som hon uttryckligen sade till dig, är att hon har det så oerhört knapert att hon tvingas tigga för att ha råd med julklappar. Du kan sedan räkna ut att romer inte har några rättigheter här och saknar både arbete och bostad och därför tvingas tigga, stjäla och prostituera sig för att överleva och kunna skicka hem någonting. Att du övht tror att denna människa _vill_ göra någonting med dig är helt sanslöst.
Så utifrån alla dina inlägg är det fortfarande du som är den vidriga.

staffan:

Jag tycker du är vidrig och full utav fördomar. du var inte ens där, och du har inte träffat henne så sluta bestämma vad hon ska tycka eller känna. det är ingen som tvingar henne att sälja sin kropp. det var hon som frågade mig inte tvärt om. varför ska man ge dom pengar när dom bara sitter där och inte bidrar med nått? dom som spelar nått intrument bjuder på underhållning så dom ger jag gärna en slant men inte nån som bara sitter och tigger och glor.  


   
SvaraCitera
mens
 mens

stortrollet:

Det var från början tjejen som kom med förfrågan eller förslaget så det var inte killen. För övrigt är det väl en avsevärd skillnad att duscha eller bada hemma i rofylld miljö hemma hos någon bevisligen tjejen har förtroende för än att bada på hos någon välgörenhetsorganisation där både HIV-smittade, AIDS-sjuka och loppinvaderade individer ska göra sig rena.

För övrigt, den överenskomna summan på 500 kronor per gång är väl helt ok om båda parter är med på det. Hade inte tjejen varit intresserad så hade det ju bara varit för henne att tacka nej. Svårare än så är det inte.

Killen för övrigt är snygg så det är inget fel på hans utseende. Problemet är att han jobbar mycket och ofta på OB-tid så att gå på krogen och andra nöjesställen har han inte möjlighet till.
Ska han betala 500 kronor för några timmars knull så är det han själv som avgör om han tycker tjejen är attraktiv eller inte.

Hon hade gått med på mycket mindre då de är desperata efter pengar. Det han gör är på inget vis välgörenhet utan att utnyttja en människa som har det väldigt svårt. Hade han gett skäligt betalt hade det kanske varit en annan sak men nu är det bara genomvidrigt. Hoppas att hon mördar honom och tar alla hans pengar nästa gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

Du har ingen aning om hon har någon som tvingar henne eller inte men vad du har någon aning om, som hon uttryckligen sade till dig, är att hon har det så oerhört knapert att hon tvingas tigga för att ha råd med julklappar. Du kan sedan räkna ut att romer inte har några rättigheter här och saknar både arbete och bostad och därför tvingas tigga, stjäla och prostituera sig för att överleva och kunna skicka hem någonting. Att du övht tror att denna människa _vill_ göra någonting med dig är helt sanslöst.
Så utifrån alla dina inlägg är det fortfarande du som är den vidriga.

Inte du heller. Nej hon har inte sagt det. det stod på en lapp som hon höll upp och vem som helst kan ha skrivit den åt henne. Du vet inte ens om hon är romer heller du är väldigt fördomsfull. jag kan säga till dig att hon inte såg romersk ut för hon hade ingen sjal som dom brukar ha och hon var blond med blå ögon så hon såg väldigt svensk ut. Jag tycker inte du är så trevlig mot mig nu. du har inte ens sett mig så du kan inte veta om jag är snygg eller ful men jag har inte så bra självförtroende men jag fick en boost när hon frågade. Men nu när du säger så så blir det sämre igen tack så mycket eleka människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

Hon hade gått med på mycket mindre då de är desperata efter pengar. Det han gör är på inget vis välgörenhet utan att utnyttja en människa som har det väldigt svårt. Hade han gett skäligt betalt hade det kanske varit en annan sak men nu är det bara genomvidrigt. Hoppas att hon mördar honom och tar alla hans pengar nästa gång.

Är du dum eller? 


   
SvaraCitera
mens
 mens

staffan:

Inte du heller. Nej hon har inte sagt det. det stod på en lapp som hon höll upp och vem som helst kan ha skrivit den åt henne. Du vet inte ens om hon är romer heller du är väldigt fördomsfull. jag kan säga till dig att hon inte såg romersk ut för hon hade ingen sjal som dom brukar ha och hon var blond med blå ögon så hon såg väldigt svensk ut. Jag tycker inte du är så trevlig mot mig nu. du har inte ens sett mig så du kan inte veta om jag är snygg eller ful men jag har inte så bra självförtroende men jag fick en boost när hon frågade. Men nu när du säger så så blir det sämre igen tack så mycket eleka människa.

Bra. Ditt självförtroende borde sjunka till botten om det höjdes av att någon stackars utsatt människa satt på marken och visade dig en lapp/frågade om ni kunde ligga mot betalning. 


   
SvaraCitera