Aviseringar
Rensa alla

Låta dom suga, nej eller kanske ja?


Ämnesstartare

mens:

Bra. Ditt självförtroende borde sjunka till botten om det höjdes av att någon stackars utsatt människa satt på marken och visade dig en lapp/frågade om ni kunde ligga mot betalning. 

Hon sa inte att hon ville ha betalt för det hon bara sa "jag kan suga dig". så det kanske hon sa för att hon tyckte jag var söt och verkade trevlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: Hon hade gått med på mycket mindre då de är desperata efter pengar. Det han gör är på inget vis välgörenhet utan att utnyttja en människa som har det väldigt svårt. Hade han gett skäligt betalt hade det kanske varit en annan sak men nu är det bara genomvidrigt. Hoppas att hon mördar honom och tar alla hans pengar nästa gång.

Får tjejen en femhundring per knull så motsvarar det ungefär vad en vanlig låginkomsttagare i Rumänien har i månadslön. Sedan kan du ju själv räkna ut att om tjejen får kuk flera gånger i veckan vecka efter vecka så motsvarar ju hennes ihopknullade pengar bara efter någon dryg månad vad en låginkomsttagare har i årslön.

Så tjejen ska nog vara jävligt glad över att hon slipper sitta utanför butiken några timmar varje vecka och på bara några timmar tjäna ihop en månadslön.

Sedan kan man ju naturligtvis ha åsikt om prostitution rent allmänt när det gäller svenska tjejer. Hur många narkotikaberoende svenska tjejer är det inte som behöver några tusenlappar varje dag till sitt missbruk och väljer prostitution som enda utväg då det för många är svårt att kombinera ett missbruk med en inkomst som måste ligga på uppåt 100.000 kronor i månaden efter skatt för att finansiera missbruket.

För övrigt tycker jag att du har en väldigt fientlig inställning till kvinnans äldsta yrke. Skadeglädje


   
SvaraCitera
mynona

staffan:

Man kan anta det men man kan inte veta. Hon kanske frågade för hon tyckte jag var söt. Nu tycker jag du är negativ.

jaja troll osv ok fattade inte det först my badRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

staffan:

Men jag undrade om det var okej att låta dom för nu var det hon som frågade och inte jag som frågade. Om man har sex med dom och sen lägger pengar i muggen för att man tycker synd om dom så kan man väl inte åka fast för det? För då ger man inte pengar för att dom sög utan för att man tycker det är synd att dom ska behöva suga.

Men ge dom pengar utan att behöva utgå sexuella handlingar om du nu tycker så jävla synd om dom. Spela roll vem som frågade, tänk lite fan. 

mens:

Vad är det där för jävla vidrig människosyn? Den enda som är vidrig här är du.

Najs att du hade legat med någon som ej duschat på flera dagar, kanske månader, om inte år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

Du har ingen aning om hon har någon som tvingar henne eller inte men vad du har någon aning om, som hon uttryckligen sade till dig, är att hon har det så oerhört knapert att hon tvingas tigga för att ha råd med julklappar. 

Neither do you, såå...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var länge sen jag såg någon uttrycka "mata inte trollen" på det här forumet, så här goes:

Mata inte trollen.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST:

utgå

Utföra*


   
SvaraCitera
mens
 mens

stortrollet:

Får tjejen en femhundring per knull så motsvarar det ungefär vad en vanlig låginkomsttagare i Rumänien har i månadslön. Sedan kan du ju själv räkna ut att om tjejen får kuk flera gånger i veckan vecka efter vecka så motsvarar ju hennes ihopknullade pengar bara efter någon dryg månad vad en låginkomsttagare har i årslön.

Så tjejen ska nog vara jävligt glad över att hon slipper sitta utanför butiken några timmar varje vecka och på bara några timmar tjäna ihop en månadslön.

Sedan kan man ju naturligtvis ha åsikt om prostitution rent allmänt när det gäller svenska tjejer. Hur många narkotikaberoende svenska tjejer är det inte som behöver några tusenlappar varje dag till sitt missbruk och väljer prostitution som enda utväg då det för många är svårt att kombinera ett missbruk med en inkomst som måste ligga på uppåt 100.000 kronor i månaden efter skatt för att finansiera missbruket.

För övrigt tycker jag att du har en väldigt fientlig inställning till kvinnans äldsta yrke. Skadeglädje

Vilket är alldeles för lite här i Sverige, vilket det även är i Rumänien. Att utnyttja någon som är i en sådan stor beroendeställning är så jävla vidrigt. 

Jag är "fientligt inställd" till folk som utnyttjar folk i beroendeställning.


   
SvaraCitera
mens
 mens

H.ODST:

Neither do you, såå...

herregud. bara tyst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

herregud. bara tyst.

Varför "herregud", har jag fel eller? 
Jag pratar inte,  jag skriverRullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: Vilket är alldeles för lite här i Sverige, vilket det även är i Rumänien. Att utnyttja någon som är i en sådan stor beroendeställning är så jävla vidrigt

Om 500 kronor är för lite för ett knull är väl knappast någonting som varken du eller jag ska ha några som helst åsikter om utan det är ju enbart en överenskommelse mellan tiggaren och killen som köpte en sexuell tjänst. Ungefär på samma sätt som om du vore fyllda 18 år gammal och jag erbjuder dig att putsa alla mina fönster vilket säkerligen tar ca 8 timmar och jag erbjuder dig 25 kronor i timman dvs totalt 200 kronor för 8 timmars putsande. Om du accepterar detta erbjudande så är detta en överenskommelse mellan dig och mig och det är ingen annan jävel som ska komma och ha några åsikter om din och min deal!

Är själv på jakt efter billig baltisk arbetskraft typ snickare, målare, elektriker som kan göra lite jobb på mitt hus. En svensk snickare tar väl 600 kronor i timman men jag är berädd att betala balten en hundring i timman. I synnerhet nu när jubelidioten och den hjärndöde Löfven har minskat på ROT-avdraget till 30%.

mens: Jag är "fientligt inställd" till folk som utnyttjar folk i beroendeställning.

Tänker du likadant när du själv köper kläder som kanske är tillverkade av barnarbetare i i Indien eller Bangladesh? Barn som jobbar kanske 14 timmar per dag, 7 dagar i veckan och har 1 krona i timman i lön? Eller köper du BARA kläder som är tillverkade i Europa där du är förvissad om att inga barnarbetare har varit delaktig i tillverkningen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

jaja troll osv ok fattade inte det först my badRodnar

Va???


   
SvaraCitera