Aviseringar
Rensa alla

Låten fastnar fett på hjärnan xD


Ämnesstartare

sjukt vad jag inte kan få den ur huvet lol. [tard]

va tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

[tard]


   
SvaraCitera

introt var ganska så trevligt


   
SvaraCitera

Dang thats gay!
Skön låt annars. ;D

Lyssna på Laakso - High Drama

Den sätter sig på skallen = )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Dang thats gay!

LOL! sångaren ser ju ut som nått annat iaf.

Zittam:

Laakso - High Drama

okay I Hwill. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Den suger.


   
SvaraCitera

Helt hjärta är den låten.
Kanske inte låten i sig, men alla serier och så som refererar till den i tid och otid.

osvosv[cool]


   
SvaraCitera

Jo, den är riktigt bra.. gillar inte riktigt att du gör en tråd om en klassiker som om att ingen hade hört den tidigare [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Jo, den är riktigt bra.. gillar inte riktigt att du gör en tråd om en klassiker som om att ingen hade hört den tidigare [mad][mad][mad]

problemet är att för lite människor lägger ut trådar om sånna här låtar. det är bra om folk har hört dom, men det var inte menat att lägga ut den som om ingen hade hört den, det var mer ett försök till att söka upp alla andra som verkligen gillar låten. [smile]

och sen, är det inte bara bra om någon lägger upp lite bra musik-trådar?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Kanske inte låten i sig, men alla serier och så som refererar till den i tid och otid.

haha! ja det var typ från Scrubs som jag verkligen började gilla låten på riktigt xD så skön scen där me turk och Carla xD[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dreamcypher:

Den suger.

som du eller?[y]


   
SvaraCitera

we can dance is we want to. we can leave ur friends behind. cause your friends dont dance and if they dont dance. Well, they're no friends of mine! !!!


   
SvaraCitera

åh, jag blir glad av den! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellyronnstam:

åh, jag blir glad av den! [bigsmile]

Att man blir! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Phlipiman:

Att man blir!

SOM FAN! [y]


   
SvaraCitera