Aviseringar
Rensa alla

Låter inte detta jättespännande?


Ämnesstartare

Tv-bolag satsar på ’Hunger games’-såpa

Jag vill vara med. Känns lite som en blandning mellan kurragömma och en vuxen version av Wild Kids Dold text: som jag aldrig fick vara med i trots att jag sökte två år. Hmpf.

Tycker att alla umare ska ställa upp mot varandra. Vem vill teama med mig?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Bara en undran: Är Hunger Games kontroversiell?


   
SvaraCitera

Serien kretsar kring tolv tvåpersoners-team som kommer att kastas ut i vildmarken, utan vare sig mat, ­vatten eller skydd.

Låter som att det är mitt liv om några veckor ändå-
Kan man inte ansöka solo och ba äga sönder resten av teamen som är 2.
Kan ju iof skaffa min egen "Willson" så man slipper vara själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typisk fulteve som suger in mig, sådan med en massa "hur fan skulle jag göra där" eller "bygg en kamoflagehatt av en ormbunke förfan" .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Låter som att det är mitt liv om några veckor ändå-
Kan man inte ansöka solo och ba äga sönder resten av teamen som är 2.
Kan ju iof skaffa min egen "Willson" så man slipper vara själv

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

en massa "hur fan skulle jag göra där" eller "bygg en kamoflagehatt av en ormbunke förfan" .

[love]

We laughed! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Bara en undran: Är Hunger Games kontroversiell?

Hur menar du?

ToxicWithaHintOfSteam:

Kan man inte ansöka solo och ba äga sönder resten av teamen som är 2.

Alla såna där serier borde väl ha en Svarte Petter i alla fall, blir nog bra tv av det.

dazed:

Typisk fulteve som suger in mig, sådan med en massa "hur fan skulle jag göra där" eller "bygg en kamoflagehatt av en ormbunke förfan" .

Ja men visst! Kul att sitta hemma i soffan och tycka att man vet så väldans mycket bättre själv [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ja men visst! Kul att sitta hemma i soffan och tycka att man vet så väldans mycket bättre själv

Ja det händer att man förfaller till att se tex robinson bara för att få sitta där och förstå sig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Hur menar du?

"Nu kommer dokusåpan som inspirerats av den kontroversiella kassasuccén 'Hunger games'."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja det händer att man förfaller till att se tex robinson bara för att få sitta där och förstå sig på.

"Robinson är ju rätt larvigt och alla är bara jättemsesiga och töntar sig. Förutom Jarmo. Han var bra", tänkte jag.

Insåg nu att det kanske blir samma sak med denna serie [sad]. Om inte ännu värre och mer drama pga amerikanare mvh fördomsfull.

Nachac:

"Nu kommer dokusåpan som inspirerats av den kontroversiella kassasuccén 'Hunger games'."

Jaha. Ja den var ju jättehypead för ett tag sedan och handlar om barn som måste döda varandra, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

"Robinson är ju rätt larvigt och alla är bara jättemsesiga och töntar sig. Förutom Jarmo. Han var bra", tänkte jag.Insåg nu att det kanske blir samma sak med denna serie . Om inte ännu värre och mer drama pga amerikanare mvh fördomsfull.

Jo det finns alltid en kompetent gammal gubbstöt som aldrig vinner bland alla manliga och kvinnliga bimbos. [love]

Jo det lär ju vara det är jag rädd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Jaha. Ja den var ju jättehypead för ett tag sedan och handlar om barn som måste döda varandra, typ.

Ja, vet, sett filmen. Är skeptisk till påståendet att den är, eller var, kontroversiell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jo det finns alltid en kompetent gammal gubbstöt som aldrig vinner bland alla manliga och kvinnliga bimbos.

Blev arg över att de skulle rösta fram vinnaren, klart som sjutton att Jarmo inte skulle vinna, alla hade ju bestämt sig för att ogilla honom redan från början [mad]

Nachac:

Ja, vet, sett filmen. Är skeptisk till påståendet att den är, eller var, kontroversiell.

Ah, okej.


   
SvaraCitera

nubbie:

Alla såna där serier borde väl ha en Svarte Petter i alla fall, blir nog bra tv av det.

Ja precis med värsta överlevnads träningen eller nått[bigsmile]


   
SvaraCitera
kachin

dazed:

r "bygg en kamoflagehatt av en ormbunke förfan" .

[love] då vill jag vara med!

Men ah, det blir ju inte alls som Hunger Games. Storyn är ju inte alls samma, fånga varandra i lag är inte detsamma som att alla tävlar enskilt mot varandra om att vara den sist överlavande [crazy] är fett besviken [sad][sad]


   
SvaraCitera