Aviseringar
Rensa alla

Låtsas vara glad...


Ämnesstartare

Tror att de flesta människor gör så! Jag gör det varje dag. Kan inte visa för nån annan än mig själv att jag mår dåligt och är ledsen och helst av allt förnekar jag det för mig själv med!


   
SvaraCitera

Välkommen till gänget. Folk älskar att låtsas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaag89:

Varför vänder du dig till ett inlägg om du inte har ngt viktigt att komma med? 😛 aldrig fattar vitsen riktigt...

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

aristoteles:

Det gör jag varje dag.


   
SvaraCitera

Jag låtsas också för det mesta


   
SvaraCitera

Gör som jag istället, visa vad du känner och gnäll hela tiden. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaag89:

Jag är så himla trött på att jag alltid ska låtsas att jag mår bra. att jag verkligen försöker gömma det dåliga bakom en fasad som knappast orkar hålla sig uppe längre än såhär.

Ett bra tips är att bli lyckligare, själv råkat ut för det där, ett bra tips att bli lycklig är att göra kundalini yoga. Det gjorde jag efter tuffa stötar från mitt öde.

Här är en lista med legitemerade lärare i Sverige.
http://www.kundaliniyoga.com/clients/IKYTA/Members.nsf/Members+View+Navigator?Op...

jaaaaag89:

Nu känner jag mig bara värdelös, ful och känner att jag inte kan få en enda kille...

Hej, ska vi bli kompisar?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen tycker om sura, bittra ledsna människor. Forsätt spela tills du själv tror att du är glad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Ett bra tips är att bli lyckligare, själv råkat ut för det där, ett bra tips att bli lycklig är att

hoppsan hahahaha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera