Aviseringar
Rensa alla

Låtsaskompisar? Skitkul [bigsmile]


ziiesh
Ämnesstartare

På något sätt blev mina, min brors och min brors flickväns låtsaskompisar som vi hade som barn, samtalsämnet innan middagen idag.
Såna här berättelser är ju galet roliga [bigsmile]

Min bror hade Kompis Gädda Blubb, han hette tydligen så.

Jag hade diverse kompisar som var här och där och som mina föräldrar var tvugna att vara trevliga mot.
Dessutom sa jag att jag jobbade på vårdcentrilen - jag ville typ bli sjuksköterska och när jag väl bestämt mig för att det hette vårdcentrilen så var det så [rolleyes]

Min brors flickvän ägde oss faktiskt rätt hårt: Hon hade en chef i garderoben [bigsmile] hennes pappa hade en chef och det skulle minsann hon också ha 😛


   
Citera

Var ej cp som liten blev d som stor ist pusshej


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Var ej cp som liten blev d som stor ist


   
SvaraCitera

Var cp som liten, är det som stor också[sad]


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

Jag hade en sorts låtsaskompis, han hette Ingen, i den undermedvetna eller medvetna avsikten att folk skulle nämna honom fast de inte kände till honom.


   
SvaraCitera
ziiesh
Ämnesstartare

Nachac:

Jag hade en sorts låtsaskompis, han hette Ingen, i den undermedvetna eller medvetna avsikten att folk skulle nämna honom fast de inte kände till honom.

heh, sjyst sätt att göra alla vuxna vansinnigt irriterade [bigsmile]


   
SvaraCitera

ziiesh:

heh, sjyst sätt att göra alla vuxna vansinnigt irriterade [bigsmile]

[party]


   
SvaraCitera

Jag minns ingenting. 🙁


   
SvaraCitera

Eller, jag låtsades att det sprang en hund brevid bilen vid långa bilresor. Mycket underhållande. Den såg ut som Lassie, mer minns jag inte.


   
SvaraCitera

ziiesh:

Min brors flickvän ägde oss faktiskt rätt hårt: Hon hade en chef i garderoben [bigsmile] hennes pappa hade en chef och det skulle minsann hon också ha 😛

xD


   
SvaraCitera
ziiesh
Ämnesstartare

Jucka:

xD

a, jo 😛 vi skrattade högt åt henne ^^


   
SvaraCitera
Hando

Min låtsaskompis hette Harry, namnet var inspirerat från Lilla Jönssonligan-filmerna [blush]


   
SvaraCitera

är ej schizo [wink]


   
SvaraCitera

Angelize:

Eller, jag låtsades att det sprang en hund brevid bilen vid långa bilresor. Mycket underhållande. Den såg ut som Lassie, mer minns jag inte.

Haha, jag med[bigsmile]
Fast jag tänkte på Sonic the Hedgehog[tard][blush]


   
SvaraCitera