Aviseringar
Rensa alla

LCHF WÖÖÖÖÖ


Ämnesstartare

Har precis börjat äta lchf och det känns superbraaa. Här är en tråd för att folk ska peppa mig (föredetta kolhydratsjunkie_!_) och för att kanske hitta andra lchf:are och möjligtvis peppa andra till att bli det. [blush]

Snart ska jag göra Oopsies!

(Tänkte lägga tråden i mat och dryck, men det känns inte som min grej att gå utanför klotter/forumlekar.)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Men kolhydrater är sjukt nyttigt ju! Eller lärde den där jäveln till skolsyster i lågstadiet mig fel??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lchf är att bara äta god, näringstät och lyxig mat

sjukt bra

tänker lätt gå på lchf om jag blir rik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HÄR KOMMER EN GROUNDBREAKING FACT SOM KOMMER REVOLUTIONERA ALLAS MATVANOR

ALLA DIETER GÅR UT PÅ ATT INTE FÅ I SIG LIKA MÅNGA KALORIER SOM MAN BRUKAR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

ALLA DIETER GÅR UT PÅ ATT INTE FÅ I SIG LIKA MÅNGA KALORIER SOM MAN BRUKAR

wat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

hitta andra lchf:are

Hej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså för det första stämmer det inte, diet är kosthållning oavsett kalorimängd.

många dieter fokuserar på att minska kalorimängden, och lchf åstadkommer det genom att minska på stärkelse för att ge större mättnad. det gör ganska stor skillnad om idén är "plåga dig själv genom att bara äta en macka om dagen" eller "ät mättande och välgörande mat som minskar ditt sockerberoende"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

tänker lätt gå på lchf om jag blir rik

behöver ju inte bli så dyrt att äta enligt lchf, eller vad syftar du på? äter paleokost och är inte direkt utfattig.

är medveten om att pasta, potatis osv är billigt men ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Snart ska jag göra Oopsies!

Har aldrig testat detta, borde kanske göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

behöver ju inte bli så dyrt att äta enligt lchf, eller vad syftar du på? äter paleokost och är inte direkt utfattig.

finns billiga grejer ja, men nu orkar jag inte undvika t.ex. mcdonalds-burgare om jag jobbar eller så. känner att jag behöver lite större ekonomiskt oberoende för att kunna leva på protein och fett i annan form än kvarg, tonfisk, vassleprotein och olja. säger inte att det är omöjligt att klara lchf med liten budget men jag tycker inte det är värt det.

baljväxter är bästa grejen prismässigt och går inte riktigt ihop med lchf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Hej.

Hej, vad kul! Trivs du?

Nintendo:

Har aldrig testat detta, borde kanske göra.

Ja, gör det! Kan inte säga om det är gott eller inte pga inte kommit igång än [blush]


   
SvaraCitera
time
 time

STORM:

och möjligtvis peppa andra till att bli det.

Så länge du inte blir en maktgalen Katrin Zytomierska och fördömer alla som äter enligt den traditionella tallriksmodellen får du äta hur du vill för mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska ev köra keto i vår om jag orkar och får det att funka med supande osv. Återkommer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Ska ev köra keto i vår om jag orkar och får det att funka med supande osv. Återkommer.

Checka in Warrior Diet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lägg upp bilder på all mat du gör. sånt gillar jag.

mvh tanten


   
SvaraCitera