Aviseringar
Rensa alla

LCHF WÖÖÖÖÖ


Ämnesstartare

passaro:

Checka in Warrior Diet.

Låter intressant. Kanske borde testas. Har testat lite fasta någon gång då och då och det har funkar förvånansvärt bra. Skulle vara sjukt praktiskt att slippa laga lunchlådor n shit också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Låter intressant. Kanske borde testas. Har testat lite fasta någon gång då och då och det har funkar förvånansvärt bra. Skulle vara sjukt praktiskt att slippa laga lunchlådor n shit också.

Fungerar riktigt bra faktiskt. Man vänjer sig rätt snabbt och inga dalar gällande energin osv whatsoever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Här är en tråd för att folk ska peppa mig

Är föredetta lchfare. Det + motion (oftast bestående av dagliga entimmespromenader ute i trevlig natur (inte oändliga timmar per dag på nåt tråkigt gym) + lägga ner socker fick mig att gå från 105 till 85 på typ 4 månader.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Så länge du inte blir en maktgalen Katrin Zytomierska och fördömer alla som äter enligt den traditionella tallriksmodellen får du äta hur du vill för mig

Haha, nejdå jag lovar. Och ifall jag blir så, så hoppas jag att folk påpekar det så jag lägger av [blush]

dvärgkastarn:

Ska ev köra keto i vår om jag orkar och får det att funka med supande osv. Återkommer.

Utveckla gärna, vet inte vad keto är [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

lägg upp bilder på all mat du gör. sånt gillar jag.

mvh tanten

Haha [love] Du kan ju se allt på Instagram dock. Kanske lägger upp här när jag börjar bli pro. [cool]

Storchen84:

Är föredetta lchfare. Det + motion (oftast bestående av dagliga entimmespromenader ute i trevlig natur (inte oändliga timmar per dag på nåt tråkigt gym) + lägga ner socker fick mig att gå från 105 till 85 på typ 4 månader.

Oj! Sjukt mycket, du måste varit jätteduktig! La du av sedan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Oj! Sjukt mycket, du måste varit jätteduktig! La du av sedan?

Jag blev slarvig över sommaren, vilket gjorde mig lat och slarvig så ja, jag la av med både lchf, motion och återupptog sockerintaget, så det blev som en jojo. tror inte jag är riktigt uppe i 105, men säkert mellan 95 och 100

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Utveckla gärna, vet inte vad keto är

Typ mer extremt om jag fattat saken rätt. Ska slänga i mig ordentligt med protein också pga behövs när man tränar och så ska jag inte få i mig några extrema mängder fett heller, bara tillräckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Hej, vad kul! Trivs du?

Ja. Ätit så i... öh... ett år och fem månader. Gillart. Har diverse hälsoförbättringar (samt upptäckte att jag inte tål vete, är allergisk/överkänslig) och gått ner mycket i vikt.

Upplever inte heller några svårigheter att träna och sådär. Inte för att jag tränat så värst mycket när jag åt kolhydrater, men ja [blush]

STORM:

Ja, gör det! Kan inte säga om det är gott eller inte pga inte kommit igång än

Gick och köpte grejer nu, hoppas det är gott [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer du fortsätta på samma bana när vikten är på önskad nivå? För LCHF är ju ingen viktminskningsmetod primärt, snarare en total kosthållning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här är mina oopsies, jag är sjukt stolt [blush]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag blev slarvig över sommaren, vilket gjorde mig lat och slarvig så ja, jag la av med både lchf, motion och återupptog sockerintaget, så det blev som en jojo. tror inte jag är riktigt uppe i 105, men säkert mellan 95 och 100

Åh okej, det är ganska förståeligt visserligen. Spännande hur det funkar.

dvärgkastarn:

Typ mer extremt om jag fattat saken rätt. Ska slänga i mig ordentligt med protein också pga behövs när man tränar och så ska jag inte få i mig några extrema mängder fett heller, bara tillräckligt.

Okej, grymt! Du får berätta hur det går sedan, när du börjar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ja. Ätit så i... öh... ett år och fem månader. Gillart. Har diverse hälsoförbättringar (samt upptäckte att jag inte tål vete, är allergisk/överkänslig) och gått ner mycket i vikt.

Upplever inte heller några svårigheter att träna och sådär. Inte för att jag tränat så värst mycket när jag åt kolhydrater, men ja

Låter ju helt ultimat! Vad fint för dig, hoppas det blir likadant för mig!

Nintendo:

Gick och köpte grejer nu, hoppas det är gott

Mina blev mer fina än goda, hehe [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

Kommer du fortsätta på samma bana när vikten är på önskad nivå? För LCHF är ju ingen viktminskningsmetod primärt, snarare en total kosthållning.

Det är planen iallafall! Just nu känns det sådär, men när jag väl kommer in i hela grejen och lär mig utveckla matlagningen osv så hoppas jag att jag kan hålla i det 4everrr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver inte köra helt på LCHF!! Men kör lite på det, kommer göra susen med lite träning. Börja lugnt. Promenader osv!!

OUTROTAGGA!!! [party][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Här är mina oopsies, jag är sjukt stolt

STORM:

Mina blev mer fina än goda, hehe

JA, mycket fina! Jag ska göra mina till frukost imorgon... och ha goda saker på. Hoppas det blir gott [blush]

STORM:

Låter ju helt ultimat! Vad fint för dig, hoppas det blir likadant för mig!

Ja! Hur länge har du ätit så?


   
SvaraCitera