Aviseringar
Rensa alla

Ledig...


Ämnesstartare

Nintendo:

hatar den där staden

Gillar dig lite mer nu än för 1minut sedan [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Gillar dig lite mer nu än för 1minut sedan

Ojsan [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ojsan [blush]

Ja för Fjollholm är uschusch. Är glad att jag haft någon som visar mig hur man tar sig från punkt A till B varje gång annars hade jag nog gråtit i en mörk gränd :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

du skulle hållt kvar henne med våld och tagit med henne istället!

Ja... att jag inte tänkte på det! FUCK! ASS! [chocked]

Blivande_japan:

jag brukar iofs aldrig skylla på mitt sällskap om jag har tråkigt (om de inte är förbannat jobbiga), men det kanske är något man borde börja med!

Inte jag heller, inte officiellt i alla fall! I det tysta har det dock hänt att jag känt att jag antagligen haft det bättre själv/med någon annan. Men jag har roligt för det mesta, så det faller sällan någon skugga över umgänget. [blush]

timeisrunningout:

Det tänkte jag göra nu i alla fall!

Det har blivit någon timme för mig med! Jag trivs rätt bra i pandaland! [blush]

PurpleMusicRain:

Awesome att det ens fanns som alternativ mvh Uppsalabo

Åh! Awesome att det fanns en Uppsalabo här (okej, misstänkte ganska starkt att det fanns NÅGON)! Får jag spontan lust att åka till Uppsala, då kanske jag pokar!

För allas intresse kan jag meddela att alla alternativ som hade med att stanna hemma att göra blev av. Ticket to ride, NHL 13 och WoW har spelats!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

inte officiellt i alla fall! I det tysta har det dock hänt att jag känt att jag antagligen haft det bättre själv/med någon annan

Som när min familj var på besök? [blush]

Xisco:

Ja för Fjollholm är uschusch. Är glad att jag haft någon som visar mig hur man tar sig från punkt A till B varje gång annars hade jag nog gråtit i en mörk gränd :$

Och "alla" är så otrevliga där, säger inte tack när man håller upp dörrar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Som när min familj var på besök?

Tänkte inte på det faktiskt... men det är klart att det stundvis var ett bra exempel! [blush]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Det lär behövas våld för att få med mig till Stockholm, hatar den där staden...

äsch då, du får ge den en chans!

Tobbish:

Ja... att jag inte tänkte på det! FUCK! ASS!

mm!!!

Tobbish:

Inte jag heller, inte officiellt i alla fall! I det tysta har det dock hänt att jag känt att jag antagligen haft det bättre själv/med någon annan. Men jag har roligt för det mesta, så det faller sällan någon skugga över umgänget.

åh sant
var konstant med 1 person i typ... 1 dygn
hon är jättesnäll å jag gillar henne å så
men det var så JÄVLA jobbigt när det bara var jag som pratade och kände mig tvingad att underhålla henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

äsch då, du får ge den en chans!

Det har jag gjort, ett antal gånger. Känns det som i alla fall [no-no]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Känns det som i alla fall

då har du ej försökt tillräckligt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

då har du ej försökt tillräckligt!!

JOHO, Staden det är fel på inte mig!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma problem idag...! [sad]

Blivande_japan:

mm!!!

Mmmm!!!! [chocked]

Blivande_japan:

åh sant
var konstant med 1 person i typ... 1 dygn
hon är jättesnäll å jag gillar henne å så
men det var så JÄVLA jobbigt när det bara var jag som pratade och kände mig tvingad att underhålla henne

Ja, sånt är inte win! It takes two to tango... och sen ska man ju helst dansa bra också och inte bara... dansa! [surprised]


   
SvaraCitera

Tobbish:

Samma problem idag...!

du skulle tagit en tur då!!

Tobbish:

Ja, sånt är inte win! It takes two to tango... och sen ska man ju helst dansa bra också och inte bara... dansa!

ah!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

du skulle tagit en tur då!!

Var nära en sväng till Uppsala, men kom fram till att jag inte visste vad jag skulle göra där, och tog en buss till närmaste shoppingställe och smög runt några timmar. Det fick duga! [blush]


   
SvaraCitera

Tobbish:

Var nära en sväng till Uppsala, men kom fram till att jag inte visste vad jag skulle göra där, och tog en buss till närmaste shoppingställe och smög runt några timmar. Det fick duga!

shoppade du ngt trevligt da?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

shoppade du ngt trevligt da?

Ja'aa! Köpte 3D-versionen av Avatar! Vilken tid det tagit för den att komma btw... men nu är den min! [love]


   
SvaraCitera