Aviseringar
Rensa alla

ledsen


Ämnesstartare

jag gillar en tjej väldigt mycket men hon har en annan kille! en gång på fyllan bevittnade jag dom ha sex... vad ska jag göra?  🙁


   
Citera
Ämnesstartare

kärlek


   
SvaraCitera

Gråtrunka  


   
SvaraCitera

aaaa:
jag gillar en tjej väldigt mycket men hon har en annan kille! en gång på fyllan bevittnade jag dom ha sex... vad ska jag göra?  🙁

Erkänn för henne att du gillar henne. Bjud ut henne på en fika eller något. Har hon inte samma känslor för dig och inte vill försöka (i form av dejtande, etc) så är det bara att gå vidare. Det finns många fiskar i havet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag frågade om hon ville gå ut men då sa hon att hon har kille...

ja det finns det, har försökt gått vidare men kan verkligen inte :/

gråtrunka hjälper inte 🙁


   
SvaraCitera

aaaa:
jag frågade om hon ville gå ut men då sa hon att hon har kille...

ja det finns det, har försökt gått vidare men kan verkligen inte :/

gråtrunka hjälper inte 🙁

Man vill inte alltid, det är svårt - jag vet, jag har själv varit i den sitsen du är i nu. Men pröva att bara strunta i henne ett tag. Häng med personer du tycker om och så vidare. Du måste ju gå vidare, för om hon har kille så finns det ingenting du kan göra.


   
SvaraCitera

aaaa:
jag f

gråtrunka hjälper inte

Det ska inte hjälpa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa tack för tipsen!


   
SvaraCitera

aaaa: aa tack för tipsen!

Du får gärna uppdatera senare hur det går. Så att du inte helt gräver ner dig i depression eller så. 🙂


   
SvaraCitera
reben

Monokromt: Erkänn för henne att du gillar henne. Bjud ut henne på en fika eller något. Har hon inte samma känslor för dig och inte vill försöka (i form av dejtande, etc) så är det bara att gå vidare. Det finns många fiskar i havet.

onödigt egentligen


   
SvaraCitera

reben: onödigt egentligen

Vad menar du?


   
SvaraCitera
reben

Monokromt:

Vad menar du?

hon har ju uppenbarligen 1 pojkvän el dylikt. visst han kan ju säga att han "gillar henne väldigt mkt" om han nu verkligen känner att han vill få det ur sig. men då det med största sannolikhet inte kmr ge något på grund av det jag tidigare sagt så försätter det bara henne i en jävligt tråkig situation =)  o eftersom han gillar henne så vill han väl ändå inte detta  ^________^


   
SvaraCitera