Aviseringar
Rensa alla

🙁 Ledsen fysik


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Att om du har så svårt för skiten, är du säker på att du kommer palla läsa civilingenjör?

skall läsa till högskoleingenjör dock. Men jag vet inte jag har alltid velat läsa till ingenjör. Jag vet inte vad jag skall läsa annars? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

säker på att vi valt rätt utbildning osv?

skärp dig. jag har missat tentor i ganska enkla kurser pga diverse anledningar och sedan klarat svårare kurser. att man misslyckas på en tenta betyder inte att man är för dum för den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Att om du har så svårt för skiten, är du säker på att du kommer palla läsa civilingenjör?

jag menar jag tycker de är ändå kul osv. Jag behöver bara plugga hårdare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

skärp dig. jag har missat tentor i gansk

Jag sa om, och om jag inte missminner mig har han tidigare skrivit att han har svårt för matte osv osv osv osv osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag behöver bara plugga hårdare.

dåså


   
SvaraCitera

gud vilken problem du har 🙁 det gick dåligt på ett prov. stackars. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

gud vilken problem du har 🙁 det gick dåligt på ett prov. stackars.

det känns ju as trist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jag sa om, och om jag inte missminner mig har han tidigare skrivit att han har svårt för matte osv osv osv osv osv.

man kan väl bli bättre?


   
SvaraCitera

Anura:

man kan väl bli bättre?

Nej det är omöjligt. [tired]

On Topic: Fick VG i Fysik A.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

On Topic: Fick VG i Fysik A.

när var det?


   
SvaraCitera

Anura:

det känns ju as trist.

Det är ett prov. Du borde skämmas för att du sitter och "mår dåligt" över något sådant litet. Det finns andra med riktiga problem här i världen.


   
SvaraCitera

tevepro:

Det är ett prov. Du borde skämmas för att du sitter och "mår dåligt" över något sådant litet. Det finns andra med riktiga problem här i världen.

Det resonemanget gör mig trött i skallen på riktigt. Nu vet jag ju hur Anura är funtad, men om vi säger att det är vem som helst. Varför ska denne personen inte kunna må dåligt över ett prov som är högst relevant och kanske t.o.m. viktigt i dennes liv?

Menar du att vi inte ska kunna må dåligt över några i-lands problem alls då i.o.m. att det alltid finns de som har det sämre?


   
SvaraCitera

Anura:

när var det?

2009.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Det är ett prov. Du borde skämmas för att du sitter och "mår dåligt" över något sådant litet. Det finns andra med riktiga problem här i världen.

ja, fast det är ändå att man har pluggat och man känner sig värdelös och det är ens liv :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

man kan väl bli bättre?

Det är sant, men då är ju frågan hur svårt man har för det kontra hur mycket tid man är villig att lägga ner på det.


   
SvaraCitera