Aviseringar
Rensa alla

Ledsna tjejer shoppar/spenderar pengar?


Ämnesstartare

Nu när jag har hyfsat god ekonomi så ångestshoppar jag lite. T.ex. i torsdags kände jag mig ful och då gick jag o köpte nya byxor och en tröja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

men lägg av,gör dig inte dummare än du är/ser ut.har man inga pengar kan man inte spendera dom d fattar väl vilken jävla efterbliven 13 åring som helst

hahahahagaga, ja visst. jag ser hellre dum ut än nördig.
INGEN jag känner är så jävla störd så dem blir glada då
dem köper kläder. :s

skaffa hjälp om du måste köpa dig glad.
cepe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ingen vill köpa en data för 3000 när man kan få en billig ny laptop för 4 nuförtiden [sad]

Sant. [sad]
Men varför inget öppet köp?

Tözen:

jag handlar bara om jag är ledsen och äter mest när jag är ledsen,eller,inte denna gången,handlar istället för äter.

Asså det där borde du göra något åt. Kan vara en nedåtgående spiral som slutar i ekonomisk katastrof. [n]
Bara du inte börjar ta på avbetalning och tar minilån...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

burialground:

skaffa hjälp om du måste köpa dig glad.

skaffa en utbildning eftersom du inte verkar läsa särskillt bra,skrev att d ger ångest efter,inte att jag blir glad.är man 13 år så borde man kunna läsa enkla meningar.

burialground:

jag ser hellre dum ut än nördig.

jaha,och du vet att jag ser nördig ut utifrån vilka bevis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Men varför inget öppet köp?

installerat datan,brutit förpackningen etc etc

Myksa:

Bara du inte börjar ta på avbetalning och tar minilån...

skulle ta datan på avbetalning men csn bidraget räknades inte som inkomst.

Myksa:

Asså det där borde du göra något åt.

klart jag vill,vill hoppa av skolan,flytta hem och ligga apatisk i sängen ett år utan att prata med nån människa alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledsen mig äter inte och röker trehundrafemtio cigaretter per sekund.


   
SvaraCitera

Jag spenderar bara pengar när jag är glad. Jag hatar att shoppa om jag har negativa känslor, det hjälper inte ett dugg och jag vill bara bort därifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

skaffa en utbildning eftersom du inte verkar läsa särskillt bra,skrev att d ger ångest efter,inte att jag blir glad.är man 13 år så borde man kunna läsa enkla meningar.

ja, du köpte så du belv glad, sen fick du ångest.
DÅ HAR MAN PROBLEM!!!!!!!!
PRECIS SOM DU HAAAR!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

burialground:

ja, du köpte så du belv glad

jag sa aldrig att jag blev glad[confused]jag sa att jag gjorde d för jag va ledsen,sa aldrig att jag gjorde d för att bli glad eller blev glad[confused]

burialground:

DÅ HAR MAN PROBLEM!!!!!!!!
PRECIS SOM DU HAAAR!!!!!!!!

F13 som blev spräckt när hon va 11 och tror átt hon är nåt,underbart av um att ta in sånt pack,värre än troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad jag har märkt verkar det stämma bland de flesta tjejer..

Stämmer iaf in på mig, handlar mer saker än jag kanske borde. (Mer än jag egentligen har råd med) och då gör jag det alltså när jag känner mig nedstämd. Hjälper för stunden, men sedan får man ju bara ångest. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Är det en myt eller ett faktum att tjejer som är ledsna/nere spenderar sina pengar som tröst?

Så tror jag absolut att det är
Förbättra ditt självförtroende istället, orka stå emot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

klart jag vill,vill hoppa av skolan,flytta hem och ligga apatisk i sängen ett år utan att prata med nån människa alls.

Men det borde finnas något bättre sätt. [sad]
Vad är knas?

Unexpected:

röker trehundrafemtio cigaretter

[surprised]
Trodde jag INTE om dig! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

:C

Lifegoeson:

Ledsna tjejer äter och går upp 10 kg.

går alltid i perioder mellan att vara fet och finnig och att vara jättesnygg och vältränad när jag är deprimerad[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamp:

Så tror jag absolut att det är
Förbättra ditt självförtroende istället, orka stå emot

går inte att få bra självförtroende när andra gör så man känner sig mindre värd än en gråsten.

Myksa:

Men det borde finnas något bättre sätt.
Vad är knas?

världens största mindervärdeskänslor,skolan går halvbra tycker jag,går upp tidigt och lägger mig sent,knappt nåt socialt liv sen jag flytta,panikångest och jag behöver bara nån jag bara kan vara med.typ ledsen nästan 24/7,väldigt ofta utan anledning,eller märkbar anledning.

vill bara hem och ligga i min säng och bara vara,inte av ren lathet utan av nedstämmdhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

går alltid i perioder mellan att vara fet och finnig och att vara jättesnygg och vältränad när jag är deprimerad

du är alltid söt gugge[smile]


   
SvaraCitera