Aviseringar
Rensa alla

Left 4 Dead 2


Ämnesstartare

Så, demot är ute för alla som har förbeställt. Vilka spelar? Vilka kommer att spela när det har släppts? Jag hade aldrig originalet, men av det jag spelade så är tvåan MYCKET bättre.

Om ni inte redan vill ha spelet så är det bara att checka den här trailern för att vilja köpa det. Spelet är VÄLDIGT filmiskt.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

L4D2 realism mode verkar intressant: http://www.joystiq.com/2009/10/29/video-left-4-dead-2s-realism-mode/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har 1:an. Det var ett bra spel, men man tröttnade efter ett tag eftersom det var mycket upprepning.

får se om jag skaffar 2:an [rolleyes]


   
SvaraCitera
Issen

2an är riktigt najs, det är mycket blodigare och coolare vapen etc. Att springa runt och choppa armar och ben av zombies med machete eller dunka dom i pannbenet med stekpanna är väldigt tillfredsställande.

Och att man efter ett skott med hagelbössan i magen lämnar ett stort hål där man ser ryggraden etc sticka fram är grädden på moset


   
SvaraCitera

Do want 4 xbox


   
SvaraCitera

Spelade det lite på Xboxen och det var minst sagt kaotiskt. Man sprang run lite, sedan kom det hundratals zombies på en gång som var mycket snabbare än vad man själv är.

Issen:

2an är riktigt najs, det är mycket blodigare och coolare vapen etc. Att springa runt och choppa armar och ben av zombies med machete eller dunka dom i pannbenet med stekpanna är väldigt tillfredsställande.

Alldeles som man hinner sitta choppa armar och ben av zombies. När jag körde det så kom det springandes 20 zombies mot mig snabbare än vad man hinner reagera, hela tiden. Det enda man kan göra är att skjuta i ren desperation.


   
SvaraCitera
Issen

sylar:

Alldeles som man hinner sitta choppa armar och ben av zombies. När jag körde det så kom det springandes 20 zombies mot mig snabbare än vad man hinner reagera, hela tiden. Det enda man kan göra är att skjuta i ren desperation.

Det varierar 😛

En annan grej som är sjukt najs med 2an är att banorna ändrar sig för varje gång, olika dörrar är öppna eller låsta etc så man inte kan ta exakt samma väg varje runda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Vilka kommer att spela när det har släppts

Jag är på failbox 360, och kommer att spela L4D2 när jag får tag på det.


   
SvaraCitera

Issen:

Det varierar 😛

Ja, ibland är det 20 zombies som springer mot en, ibland 30 och ibland 45. Man får gå från desperation till ännu mer desperation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Ja, ibland är det 20 zombies som springer mot en, ibland 30 och ibland 45. Man får gå från desperation till ännu mer desperation.

Scrub scrub scrub scrub [cool]


   
SvaraCitera

Råd från nån som vet:
Köp det till datorn!
Garanterar att styrning och stridssystemet blir mycket lättare genom detta, och så är det självklart bekvämt att samla alla spelen till datan [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon som vill spela demot (på pc) med mig ikväll?

ska citera er så ni kanske svarar iaf!

Mawns:

?

variabel:

intressant

Issen:

av

IQFreak:

datorn

adda på steam? [cute]


   
SvaraCitera

Det absolut dummaste med 2an är att dom splittar Communityn. Hade vart mycket bättre att ha 2an som en expansion istället för fristående. Kommer dock köpa L4D2 trorligtvis när det släpps.


   
SvaraCitera
jonta

Mawns:

Om ni inte redan vill ha spelet så är det bara att checka den här trailern för att vilja köpa det.

Hur kan man vilja köpa det när trailern inte innehöll något in-game?
Bara en snygg gjort video.


   
SvaraCitera