Aviseringar
Rensa alla

Left 4 Dead 2


jonta:

Hur kan man vilja köpa det när trailern inte innehöll något in-game?
Bara en snygg gjort video.

Testa demot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

Hur kan man vilja köpa det när trailern inte innehöll något in-game?

För att stämningen är det viktigaste i det spelet och stämningen är precis som i trailern.


   
SvaraCitera
jonta

Mawns:

För att stämningen är det viktigaste i det spelet och stämningen är precis som i trailern.

Då kan de ju visa en ingametrailer istället


   
SvaraCitera

Finns massa gameplaytrailers nu [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

Då kan de ju visa en ingametrailer istället

Varför då göra en trailer överhuvudtaget. Finns ju redan gameplayvideos ute, om man vill se gameplay så är det bara att titta, om man vill se en cool trailer så ser man på den.


   
SvaraCitera
jonta

Mawns:

Varför då göra en trailer överhuvudtaget. Finns ju redan gameplayvideos ute, om man vill se gameplay så är det bara att titta, om man vill se en cool trailer så ser man på den.

Jo trailers är coola, men säger ganska lite om spelet ändå, bara massa fina effekter, fast man kanske kan se ungefär vilka vapen som finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

Jo trailers är coola, men säger ganska lite om spelet ändå, bara massa fina effekter, fast man kanske kan se ungefär vilka vapen som finns

Tycker att trailern säger allt som behövs sägas om spelet. Karaktärerna är sådär b-filmigt tuffa, det finns sjukt mycket zombies, man dödar zombies. Spelet har exakt samma känsla som trailern och man gör precis vad som görs i trailern: dödar zombies.


   
SvaraCitera
Xerth

Jag har förbeställt L4D2 ja, men har inte installerat demot än.


   
SvaraCitera

Så, vad tycker ni? Själv föredrar jag det helt klart över ettan. Underbart spel!
(Fast inte skoj att spela när lillsyrran sitter bakom och kollar. Hon skrämmer upp mig och skriker med flit så fort hon ser en hunter. [sad])


   
SvaraCitera

2an var okey, har bara spelat demot på xbox360.
får väl se om man köper spelet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera