Aviseringar
Rensa alla

Legalisera Cannabis?!


Ämnesstartare

Har länge undrat d här...hur många av svenskarna vill legalisera cannabisen?


   
Citera
Ämnesetiketter

Har aldrig provat men asså så farligt är det nog inte som massa läkare påstår. Det finns ju statistik om att ingen har dött från det så why not?


   
SvaraCitera

Kyle:
Har aldrig provat men asså så farligt är det nog inte som massa läkare påstår. Det finns ju statistik om att ingen har dött från det så why not?

Hört talas om Hash-psykos?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalixtus02:

Hört talas om Hash-psykos?

Men TYST!


   
SvaraCitera

SthlmsBruden;)):

Men TYST!

Mycket nice!


   
SvaraCitera

Jag tycker vi borde legalisera. I första hand för medicinskt bruk för att sedan gå vidare till att legalisera det helt. Skulle strypa gängens vikitgaste inkomst och ge mer pengar till statskassan eftersom det skulle beskattas.


   
SvaraCitera

SDniklas:
Jag tycker vi borde legalisera. I första hand för medicinskt bruk för att sedan gå vidare till att legalisera det helt. Skulle strypa gängens vikitgaste inkomst och ge mer pengar till statskassan eftersom det skulle beskattas.

Tumme upp


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Hört talas om Hash-psykos?

Jo jo det vet jag vad det är. 


   
SvaraCitera

cannabis ska helt klart vara lagligt


   
SvaraCitera

Legalisering av droger generellt sätt är ett väldigt komplicerat ämne då det finns både för och nackdelar. Helst hade jag trollat bort allt sånt inkluderat alkohol och cigaretter.


   
SvaraCitera

Jag skulle gärna hava cannabisväxt i trädgården


   
SvaraCitera

Att kunna ta några bloss efter jobbet hade suttit fint


   
SvaraCitera

Kurtbosse:
Att kunna ta några bloss efter jobbet hade suttit fint

Vem hindrar dig


   
SvaraCitera

Något jag måste avslå


   
SvaraCitera

Maymay:
Legalisering av droger generellt sätt är ett väldigt komplicerat ämne då det finns både för och nackdelar. Helst hade jag trollat bort allt sånt inkluderat alkohol och cigaretter.

Fart de här fallet va de endast cannabis Icke!Glad


   
SvaraCitera