Aviseringar
Rensa alla

Legalisera cannabis!


Ämnesstartare

Hej, jag är en ung man på 16 år som tycker att man ska legalisera cannabis!
..Varför?

För att staten ska inte komma hit och säga vad man får eller inte får stoppa i sig! Om jag vill röka lite cannabis på kvällskvisten ska jag bannemej få det!
Men det är fel, det har skolan, pappa, mamma, staten, majoriteten av Sverige sagt!

Jag är förövrigt helt drogliberal, tycker att man borde legalisera alla droger, men man måste börja vid cannabis!

Btw, om ni är emot cannabis/övriga droger, kalla mig inte för negerjävel eller något annat rasistiskt.


   
Citera

[zzz]


   
SvaraCitera

MuhammedGangsta:

negerjävel


   
SvaraCitera

Tyst negerjävel, drick din vodka och var nöjd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Käftna!


   
SvaraCitera

Semi:

vodka

suger [n] gief knark.

Nej men

MuhammedGangsta:

negerjävel

[mad]


   
SvaraCitera

nej vi behöver inte mer skit som förstör hjärnan. det är nog så illa som det är redan


   
SvaraCitera

OF 5:

nej vi behöver inte mer skit som förstör hjärnan. det är nog så illa som det är redan


   
SvaraCitera

OF 5:

nej vi behöver inte mer skit som förstör hjärnan. det är nog så illa som det är redan

Va inte så anti [no-no]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Va inte så anti

sanningen svider ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nej vi behöver inte mer skit som förstör hjärnan. det är nog så illa som det är redan

Cannabis är inte farligare än alkohol så det är nog lugnt.


   
SvaraCitera

OF 5:

sanningen svider ibland

vet [sad] fast du borde titta förbi det uppenbara och försöka se hela perspektivet! Nyliberaler som det 16-årige trollet hjälper inte [sad][sad]


   
SvaraCitera

MuhammedGangsta:

Cannabis är inte farligare än alkohol så det är nog lugnt.

Sämsta argumentet ever


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller med!

Vi har ju pratat mycket om det här jag och mina polare. Egentligen så är det ju inte värre än alkohol. Alhkolol är personförändrande, inte cannabis. Cannabis blir man bara chill, soft av. Bättre om man gör det lagligt så slipper man köpa det olagligt...


   
SvaraCitera

MuhammedGangsta:

legalisera alla droger

tycker inte jag, cannabis JA, men typ heroin? sjuuukt farligt


   
SvaraCitera