Aviseringar
Rensa alla

Legalisering av marijuana i New Hampshire


hixaren:

Jo, det är klart. Men om detta förslaget går igenom så skulle personer över 21 år inte behöva fejka sjukdom för att få handla. [smile]

Jo[confused] det skulle ju bara legaliseras som medicin väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jo[confused] det skulle ju bara legaliseras som medicin väl?

Hmm, nä inte om jag har förstått det rätt...Har jag det så ska vem som helst över 21 år kunna köpa ungefär 7 gram marijuana i NH.


   
SvaraCitera

hixaren:

Hmm, nä inte om jag har förstått det rätt...Har jag det så ska vem som helst över 21 år kunna köpa ungefär 7 gram marijuana i NH.

hixaren:

Är väl bara för medicinskt bruk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hixaren: Är väl bara för medicinskt bruk?

I de 13 andra staterna du nämnde...


   
SvaraCitera

hixaren:

I de 13 andra staterna du nämnde...

De flesta av de delstaterna har legaliserat en viss mängd, att inneha för medicinskt bruk.
Har ingen koll på vilka det är dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

De flesta av de delstaterna har legaliserat en viss mängd, att inneha för medicinskt bruk.
Har ingen koll på vilka det är dock.

Driver du med mig nu?[crazy]
De delstater där man i dagsläget kan köpa cannabis har en lagstiftning som säger att man måste ha recept för att få inneha och köpa Cannabis. I New Hampshire är det på förslag att alla över 21 år ska få köpa.


   
SvaraCitera

hixaren:

De delstater där man i dagsläget kan köpa cannabis har en lagstiftning som säger att man måste ha recept för att få inneha och köpa Cannabis. I New Hampshire är det på förslag att alla över 21 år ska få köpa.

Vet bara att det är lagligt i vissa stater och inte i andra.
Men bra att om är så pass reglerat iaf.


   
SvaraCitera

Coolt! Har alltid tyckt att NH är den vettigaste delstaten i USA, hoppas det går igenom.


   
SvaraCitera

Fräscht. Hur blev det med omröstningen i Kalifornien, är den påväg?


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Fräscht. Hur blev det med omröstningen i Kalifornien, är den påväg?

http://www.reuters.com/article/idUSTRE62O08U20100325


   
SvaraCitera