Aviseringar
Rensa alla

Legend of the Seeker


Ämnesstartare

är den bra?värd att "köpa" o titta på? vad handlar det om typ...?vad är själva RÖDA TRÅDEN


   
Citera

Angelize:

är den bra?värd att "köpa" o titta på? vad handlar det om typ...?vad är själva RÖDA TRÅDEN

Nej den är skit tråkig, riktig wannabe bra amerikansk action serie, så inåthelvete dålig, fyfan.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Angelize:

vad handlar det om typ

Handlar om en töntig snubbe som är utvald som "sökaren" efter någon grej, han dödar lite snubbar då och då och blir tillfångatagen och får hjälp av vänner och familj. En av hans viktiga kompisar är en gammal trollkarl som är den enda coola i serien.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har sett några avsnitt. Fattade ej vad den handlar om. Hehehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e den romantisk??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se "Spartacus: Blood and Sand" istället... den är super romantisk [love][love] [bigsmile]


   
SvaraCitera
Åtta

Det är en fruktansvärt töntig serie, baserad på ett par hyggliga ungdomsböcker av Terry Goodkind. Jag läste böckerna som barn, så jag har sett på serien trots att den inte är speciellt högkvalitativ.

Den kan vara värd att se om man tar den för vad den är - simpel underhållning. Storyn är halvretarderad och genomförandet pinsamt dåligt, men det går att titta på om man inte har något bättre för sig.


   
SvaraCitera
Tyrael

Tkr den är lätt värd att följa [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Davo:

den är super romantisk

Mm, jätte [wink]


   
SvaraCitera
Tyrael

Köpa? Vrf i helvete ska du köpa när du tankar andra saker? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Köpa?

Hon skrev "köpa" inte köpa. "Köpa" = ladda ner, skulle jag gissa på [wink]


   
SvaraCitera

Verkar rätt lolsämst


   
SvaraCitera
Tyrael

aha såg citeringstecknen nu [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Legend of the Seeker är bäst! 😀


   
SvaraCitera

Är ju som det mesta när Amerikaner ska försöka sig på något autentiskt fantasy. Blir mest fyllt med oseriösa skämt som man har för att göra den "tillgänglig" och dålig dialog som inte passar in i omgivningen.


   
SvaraCitera

Bästa serien som nånsin gjorts [love]


   
SvaraCitera