Aviseringar
Rensa alla

Legobyggarträff


Ämnesstartare

isola:
Det låter väldigt mysigt tycker jag

Det är intentionen och det hoppas jag att det blir!

Lounge:
varm choklad med baileys i då eller?

kommer inte hålla annars

Nixpix - alkoholfritt. De som icke konceptet gillar behöver naturligtvis inte närvara.
Men alla som vill och skulle tycka det vore trevligt är välkomna!  Tumme upp

df rqp:
tilltalas av idén, om inte annat.

förhoppningsvis kan du vilja ta del av den, isf!


   
SvaraCitera
mynona

det låter teoretiskt vackert. vill bygga enfärgade legohus. brukade bygga legohus på en stor platta som barn och sedan sätta den i kar med vatten och leka översvämning i legostaden


   
SvaraCitera
Lounge

Chibibbi: Nixpix - alkoholfritt. De som icke konceptet gillar behöver naturligtvis inte närvara.
Men alla som vill och skulle tycka det vore trevligt är välkomna! Tumme upp

klart jag tycker det låter trevligt, men träffar utan alkohol brukar lätt förfalla så bli inte sårad om så är skedet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge: men träffar utan alkohol brukar lätt förfalla så bli inte sårad om så är skedet

men när man bygger lego har man en aktivitet att ägna sig åt. man kan även bygga i tystnad utan att det blir jobbig stämning - det räcker med att vara en del av en kreativ process tillsammans med någon annan.


   
SvaraCitera
Lounge

Birger:

men när man bygger lego har man en aktivitet att ägna sig åt. man kan även bygga i tystnad utan att det blir jobbig stämning - det räcker med att vara en del av en kreativ process tillsammans med någon annan.

många skräms nog av det ändå. men tycker det låter som en super idé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vilja få dricka lite samt bygga en modell av Stålverk 80.


   
SvaraCitera
Lounge

allra bäst förutsättningar borde vara en legoträff där man knarkade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
allra bäst förutsättningar borde vara en legoträff där man knarkade

ja. iaf om man tog psykedelia. skulle bara bli spårat med typ amfetamin...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

klart jag tycker det låter trevligt, men träffar utan alkohol brukar lätt förfalla så bli inte sårad om så är skedet

jag tror det kommer bli fint. de som dyker upp lär förmodligen vara sådana som tycker om legobyggandet och som kan spela på de förutsättningar som erbjudits. om inte annat får jag väl ha en hemlig gömma med alkohol att bruka ifall det skulle bli alltför förfallet. 


   
SvaraCitera
Lounge

Birger:

ja. iaf om man tog psykedelia. skulle bara bli spårat med typ amfetamin...

haha, det skulle bli världens största och uttröttande legobygge, antagligen. är dock väldigt kreativ på liknande så skulle nog vara väldigt nytänkande.. vad spännande det skulle vara


   
SvaraCitera
Lounge

Chibibbi: jag tror det kommer bli fint. de som dyker upp lär förmodligen vara sådana som tycker om legobyggandet och som kan spela på de förutsättningar som erbjudits. om inte annat får jag väl ha en hemlig gömma med alkohol att bruka ifall det skulle bli alltför förfallet.

det tror jag med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är hemskt på. Lego är bäst.

Vi borde ha träff där man får bygga såna där bilbanor av plast också1!! Kommer inte ihåg vad de heter. Vägbitarna ser ut som pusselbitar typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer på den stora Mario Kart-träffen när nu den inte blir av. Lego (och liknande pyssliga sysslor) är tyvärr inget jag går igång på. Kul idé hursom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

ja. iaf om man tog psykedelia. skulle bara bli spårat med typ amfetamin...

Jag kan vara sitter osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det låter ju fett mys ju 😀


   
SvaraCitera