Aviseringar
Rensa alla

Leif GW: Invandrare överrepresenterade i överfallsvåldtäkter


Ämnesstartare

I programmet Invandrarnytt, också känt som "Efterlyst" sa Leif GW Persson i onsdagens program att människor med utländsk härkomst är kraftigt överepresenterade när det gäller överfallsvåldtäkter.

Någon i media som vågar säga sanningen [y]


   
Citera
Ämnesstartare

han är min hjälte [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja GW Persson är ju en av få som inte räds för att ge sin åsikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

I programmet Invandrarnytt, också känt som "Efterlyst"

"Borlänge När-TV" [no-no]


   
SvaraCitera
Issen

Och? Det är ingen som hävdar motsatsen, däremot är det ingen anledning till att bete sig som ett svin och börja utvisa andra än de som begår brotten vilket är nästan ingen i jämförelse med hur många som inte gör de.

Folk under press gör väldigt mycket konstiga grejer... det är inte okej att göra de men man gör det, vilket vem som helst kan göra och under de förhållanden som vi låter folk bo här med pengar så man precis överlever, inge jobb, bo med 20000 av folk i samma situation så klart fan det börjar skapa problem.

Sen är det också så intressant hur man delar in det i Svenskar och invandrare, dessa invandrare kommer från säkert 150 olika länder.
Man måste se alla som individer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessa amerikaner, alltså. Kommer och våldtar våra brudar.


   
SvaraCitera

Harpya:

Dessa amerikaner, alltså. Kommer och våldtar våra brudar.

jävla finnar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

jävla finnar...

Fan danskarna då. Kan inte ens hålla reda på kuken. Inte ens kvinnorna.


   
SvaraCitera

Harpya:

Inte ens kvinnorna

danska shemales


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Och?

Du tycker inte att det är lite märkligt, då?

Issen:

Folk under press gör väldigt mycket konstiga grejer...

Vad menar du? Om man sätter press på folk, börjar de våldta, eller vad? Make some sense, dude.

Issen:

bo med 20000 av folk i samma situation så klart fan det börjar skapa problem.

Tjadu, isåfall kan ju en lösning vara att strama åt invandringen och fixa problemen som finns. Och nej, det är ingen eufemism för "ut med packet!".

internet:

danska shemales

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Någon i media som vågar säga sanningen [y]

Ja, äntligen.

Issen:

Sen är det också så intressant hur man delar in det i Svenskar och invandrare, dessa invandrare kommer från säkert 150 olika länder.
Man måste se alla som individer.

Precis, och när en klar majoritet av dessa INDIVIDER tillhör en viss grupp så är det kanske inte så konstigt att Leif säger som han gör.

Med tanke på hur många muslimer som ser svenska tjejer som horor då de har sex innan äktenskap, behandlar dom lite hursomhelst och sedan dumpar dom då de egentligen vill ha en äkta kysk muslimsk proper kvinna,

så är det inte konstigt att dem är överepresenterade.

Det är dags att vi svenskar börjar inse hur jävla misslyckad våra föräldrars generations av politikers immigrationspolitik varit.

Det är dags att vi svenskar sluta hata oss själva så jävla mycket, slutar vara så naiva och PK och slutar behandla de som behandlar oss dåligt bra,

vi beskyller för i helvete problemet på oss själva som en jävla slagen hemmafru!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

under de förhållanden som vi låter folk bo här med pengar så man precis överlever, inge jobb, bo med 20000 av folk i samma situation så klart fan det börjar skapa problem.

Ja, som du säger. Antalet vi tar in skapar bara problem, det vore bäst om dom aldrig kom hit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ishtar:

Vad menar du? Om man sätter press på folk, börjar de våldta, eller vad? Make some sense, dude.

Exakt, jag va under en viss press när jag inte visste hur man skulle fixa fitta.

Drog jag ut i parkerna och började våldta?

Eller lärde jag mig ragga ist?

Givetvis betedde jag mig inte illa för att jag va under en viss press och frustrerad.

Det finns inga ursäkter för dåligt beteende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Antalet vi tar in skapar bara problem, det vore bäst om dom aldrig kom hit.

Antalet vi HAR är ett problem i sig.

Att stoppa inflödet är det minsta man kan göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En medlem ur manspanelen har talat.[surprised]


   
SvaraCitera