Aviseringar
Rensa alla

Lek under natten


Ämnesstartare

"Vi ska av här"
De reste på sig och steg av stadsbussen. Klockan var runt 3, kylan slog mot ansiktet och vore det inte för gatubelysningen skulle de inte kunna hitta hem.
De gick genom ett litet villasamhälle. Det var ju fint, tänkte hon medan hon gick bredvid honom med hans kompisar bakom dem.
Kan jag få låna din tändare?
Även om hon inte röker så har hon en tändare på sig, det är sedan Hultsfred i somras då den var en sorts raggnings-hjälpreda.
Visst
Hon fick tillbaka den lika snabbt sedan letade hans hand sig ner i hennes jackficka och lät sina fingrar fläta sig runt hennes.

Vi ses imorgon Ralle! Om du nu överlever natten i bilen, haha! Säger han och stänger husdörren bakom henne. Det är tyst i huset, men det kan man förvänta sig vid den här tiden på dygnet.
Dom letar sig fram i mörkret till andra sidan av huset, går in på hans rum under viskande och småskratt.
Det här är mitt rum! säger han med ett stolt leende på läpparna.
Haha vad söt du är. Har du en t-shirt jag kan sova i förresten?
Hon drog av sig strumpbyxor och tog av smycken medan han letade efter tröja.
Han är ju både söt och trevlig, dom ryktena kan ju ngn köra upp där solen inte skiner.. tänker hon medan klänning åker av och t-shirt på.

Sängen har blivit varm nu efter en stunds prat och småmysande. Hans hand letar sig fram till hennes kropp under täcket och han drar med fingertopparna över nedre delen av magen. Han åter fingrarna vandra längs insida lår och utanför trosorna. Hon ryser till när hon känner smekningen över hennes klitoris, vänder sig mot honom och kysser honom tungt. Han bemöter hennes kyss och låter sina händer vandra över hennes rumpa, in under t-shirten och upp längs ryggraden.
Intensivt kyssande lägger hon sig ovanpå honom, han drar av henne tröjan och skådar hennes nakna bröst. Han kysser dom och naffsar i bröstvårtorna som redan är styva.
Hennes läppar vandrar över till hans hals, naffsar honom i örsnibben och andas tungt i örat. Kysser vidare nerför halsen och ner över bröstkorgen, ner över magen och slickar längs kalsongkanten. Bulan hon skådar gömd under kallingarna gör henne kåtare. Hon drar ner kallingarna och ler lite nöjt för sig själv. Hon fuktar sina läppar och börjar kyssa hans ollon, slickar sedan längs kukens undersida och greppar tag med ena handen runt den. Hon för in ollonet i munnen och för huden hela vägen ner med handen. Han har börjat andas tungt nu och smeker henne lätt över håret.
Hon för kuken längre in och börjar röra handen snabbare och medan hon suger av honom kan hon se hans hand i ögonvrån greppa tag om lakanet. Hans andetag blir högre och han börjar spänna sina muskler. Hon får smak av hans sprut och lugnar ner rörelserna, slickar av kuken och kryper upp mot honom ingen. Han kysser henne, biter henne i underläppen och lägger henne på rygg. Han börjar massera hennes bröst med ena handen under tiden som hans tunga leker med hennes. Sedan vandrar hans läppar mot hennes bröst, ömsom kysser och naffsar i båda bröstvårtor för att sedan bege sig längre söderut.
Han lägger hennes lår över axlarna och kysser insidorna, särar på blygdläpparna och börjar massera hennes klitoris med tungan. Han för in ett par fingrar i fittan samtidigt som han slickar och suger. Hon börjar kvida och känner att musklerna kommer till liv igen. Han för fingrarna längre in och börjar massera i närheten av hennes g-punkt. Hennes andetag kommer tätare nu och tyngre och hon greppar liksom honom tag om lakanet i hopp om att inte komma nu.
Hon drar fingrarna genom hans hår, drar upp honom och möter honom med intensiva kyssar. Han tar tag om sin kuk och för in den sakta för att försäkra sig om att han är inne. Hennes våta och varma fitta omsluter hans kuk, han drar ut den och stöter henne, hårdare och längre in och hon stönar korthugget men högt. Det är som musik i hans öron och det gör honom bara kåtare.
Han stöter snabbare och ser henne under sig, med naken kropp och små men snygga bröst. Hon andas snabbare och känner honom i sig, vill inte att han ska sluta. Rörelserna blir långsammare men stötarna kommer längre in i henne och hon kan inte hålla tillbaka sina stön längre. Nu stönar hon varje gång han stöter och hennes händer börjar riva honom över ryggen istället för att smeka.
Jag är nära nu.. när som helst, stönar hon fram under akten och han börjar stöta snabbare. Hon känner hur musklerna spänner sig och vet inte var hon ska bli av. Hon känner att det kommer och stönar högre än någonsin. Han känner av hennes muskelkramper och orgasm, känner fittsaften rinna när han drar ut kuken.
Hon slappnar av, ett nöjt leende smyckar hennes läppar och han ser på henne med ett lika nöjt leende.
Orkar du en omgång till, snygging?
Ja, viskar hon, vänta du bara..

Mitt första försök till en sexnovell, var inte så hård va [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

sweetOrange:

Mitt första försök till en sexnovell, var inte så hård va [smile]

Äsch var väl okej! [y]


   
SvaraCitera

fin [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör den lite enklare att läsa. (:


   
SvaraCitera

Fint språk [smile]


   
SvaraCitera

Riktigt bra [cool]


   
SvaraCitera

sweetOrange:

Mitt första försök till en sexnovell, var inte så hård va

Haha askul ordval


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Haha askul ordval

hah! tänkte jag inte ens på


   
SvaraCitera

sweetOrange:

hah! tänkte jag inte ens på

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Den var bra ju! 😀


   
SvaraCitera

najs väldigt najs![y]


   
SvaraCitera
Kimpas

toppen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

riktigt bra! [y]


   
SvaraCitera

riktigt bra! lite kort bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej för att vara första


   
SvaraCitera