Aviseringar
Rensa alla

Leka gynekolog, var går gränsen?


Ämnesstartare

Hej, jag är en lesbisk tjej på 19 år, jag och min nuvarande flickvän brukar ofta "leka doktor" om man säger så...

vi har beställt ett instrument från internet som kallas speculum´s och experimenterat runt en del, men nu, 4 månader senare börjar det kännas tråkigt och för välbekant för att det ska vara lika spännande och upphetsande som förut...

frågan är den om det är farligt att gå in djupare? såsom att öpnna livmodertappen och kika in? eller kisshålet?

tacksam för svar


   
Citera

För vad, vansinne? [tard]


   
SvaraCitera

MyDesire:

öpnna livmodertappen

[rolleyes] troll alt förståndshandikappad


   
SvaraCitera

Är du riktigt frisk i skallen? Antagligen inte.


   
SvaraCitera

[tard] Vad är det som är så upphetsande med att köra in någonting i urinröret? Finns ju andra saker man kan göra än att leka doktor.


   
SvaraCitera

men fyyy fan!! usch i helvete... hur skönt kan det vara att köra upp nåt i livmodern?? störda jävlar


   
SvaraCitera

ohh fy fan


   
SvaraCitera

du verkar vara en flicka i min smak [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

För vad, vansinne?

Jag tror att den gränsen passerades för länge sedan...


   
SvaraCitera

metafor:

Jag tror att den gränsen passerades för länge sedan...

Sant [crazy]


   
SvaraCitera

Om ni leker med urinröret så finns det en risk för urinvägsinfektion. Vissa är mer känsliga än andra för detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dicamillo:

du verkar vara en flicka i min smak[y]

Gillar du åxå saker i urinröret elr ?[y][confused]


   
SvaraCitera

sebbe302:

Gillar du åxå saker i urinröret elr ?

jag gillar allt [smile]


   
SvaraCitera

Förvånande att ingen har skrivit "troll" än... eller kanske inte så förvånande med tanke på vilka det är som har svarat hittills...

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Kapten Kool:

Förvånande att ingen har skrivit "troll" än... eller kanske inte så förvånande med tanke på vilka det är som har svarat hittills...

isola:

troll alt förståndshandikappad

[tired]


   
SvaraCitera