Aviseringar
Rensa alla

Leka med barbiedockor när man är 17 år


OF 5:

det är inte normalt men inte särskilt ovanligt.

OF 5:

inte särskilt ovanligt.

OF 5:

inte särskilt ovanligt.

[tard] vad har du för bekantskapskrets..?[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakalaka:

et inte riktigt, att det var kanske för dyrt, eller för bortskämt lr nåt [sad] + minns att jag hade många kompisar som inte hade råd med lite finare leksaker så jag fick aldrig leka med mina finaste grejer framför/med dom. fick t.om byta skor o kläder ibland, innan jag skulle ut o leka

Trist! Hade ju varit en generös handling att låta de leka med dina typ men ah..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

[tard] vad har du för bekantskapskrets..?[surprised]

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle aldrig slänga bort min lilla kollektion serie- och spelfigurer för en kille. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Trist! Hade ju varit en generös handling att låta de leka med dina typ men ah..

skulle säkert bli av me dom ehe ehe ehe.. nemen bodde inte i sverige då så aaaa

de e lite annorlunda [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vad har du för bekantskapskrets..?

youtube


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbielover:

Leker ni med barbies?

Jag lekte oxå mkt med barbie när jag var 17, nu gör jag det nån gång då och då. Jag tycker inte att det är fånigt, man anpassar ju intrigen ju äldre man blir. Jag leker mkt mordgåtor, gisslandraman, porr, tortyr. Hade en Julian Assange docka ett tag när det var på tapeten, just nu är min favorit Jan Fyrholdt, en hejig flashbackare.

Barbie är väldigt bra om man är på dåligt humör och vill tortera någon, så ser man de bedjande barbieögonen titta upp på en och be om nåd. Fattar inte det roliga med att slå på en boxsäck, den bryr sig inte.

Vissa scenarion har fortsatt under flera år, ungefär som en såpa. Man kan verklgen känna att man är alla roller, det är mysigt.

Dockskåp är oxå roligt, fast jag har bara 4 dockor, så då blir det lite trist.

Du borde gömma dockorna om du bjuder hem någon kille. Folk är tyvär inte så toleranta.

Om jag leker med barbie med barn, leker jag ju inte på samma sätt som när jag är ensam. Att leka med någon äldre skulle ju egentligen vara roligare, så skulle man slippa censuren.
Tyvär är vuxna generellt väldigt tråkiga och envisas med att vistas i verkligheten 24/7 av någon anledning. Dataspel klassas dock av någon anledning som otöntigt.
Själv ser jag ingen skillnad, det är ju oxå en fantasivärld, värld som värld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakalaka:

de e lite annorlunda [crazy]

Jaha! Där ser man, visste inte att du var född utomlands [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte förövrigt att barbiehästar var myyyyyycket bättre än bara barbiesar. Hade 3 resväskor proppade med hästar. Jag och min bästis dygnade så ofta vi kunde bara för att leva i vår fantasivärld [love]

Men nej leker inte fortfarande med dom. de finns inte ens kvar [cry] Vi slutade när vi var 13-14 [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Derisa:

man anpassar ju intrigen ju äldre man blir. Jag leker mkt mordgåtor, gisslandraman, porr, tortyr. Hade en Julian Assange docka ett tag när det var på tapeten, just nu är min favorit Jan Fyrholdt, en hejig flashbackare.

xD

Derisa:

Du borde gömma dockorna om du bjuder hem någon kille. Folk är tyvär inte så toleranta.

Bra förslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

visste inte att du var född utomlands

100% blatte [blush][blush][blush] hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rollspel (om så, vad för handling?) eller klä-av-och-på-och-borsta-plasthår-lek?

mvh intensivt intresse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakalaka:

100% blatte [blush][blush][blush] hehe

Näääjs [love]
Vilket land?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Vilket land?

var uppväkst i södra libanooon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrämd av en kvist:

mvh intensivt intresse

[love]


   
SvaraCitera