Aviseringar
Rensa alla

Leka med lego


Ämnesstartare

mmmjölk:

duplo är så mycket mer awesome

Lego för bäbisar ju :P:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Bra för motoriken. Beräknade föräldrar köper det till sina små och hoppas hoppas att de kunna sätta ihop bitarna på ett passande sätt. Fast mer med pussel och sånt förresten, lego är ju mer fritt.

Viktigt att barnet får tydliga ramar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

ZOMG och du bor i: Stockholm

korrekt! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Lego för bäbisar ju :P:P

mycket lättare att plocka sönder ju [blush]. jag brukar göra illa mig på fingrarna när jag plockar sönder vanligt lego.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmmjölk:

mycket lättare att plocka sönder än lego ju . jag brukar göra illa mig på fingrarna när jag plockar sönder vanligt lego.

Haha, mongo. [cute]

Minns när man byggt lego i hela rummet och skulle upp mitt i natten och dricka vatten typ. Lego gör SJUKT ont att trampa på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Lego gör SJUKT ont att trampa på.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Viktigt att barnet får tydliga ramar.

Japp, och att arbetskompisarnas barn inte kan bygga finare än ens egen unge, så att man vågar planera in lekträffar utan att skämma ut sig för att man är en dålig mor med ett lågbegåvat barn. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äslakr att senaste gången jag hade lego på golvet så var stämningen i hemmet MYCKET mer spänd/aggressiv. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Minns när man byggt lego i hela rummet och skulle upp mitt i natten och dricka vatten typ. Lego gör SJUKT ont att trampa på.

ja! [mad]

Dekadent:

Haha, mongo.

lego sitter jättehårt [crazy] men fan vad sugen jag blev på att bygga nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev mobbad av elaka barn för att jag hade "stort" lego, och ej "litet" lego.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Japp, och att arbetskompisarnas barn inte kan bygga finare än ens egen unge, så att man vågar planera in lekträffar utan att skämma ut sig för att man är en dålig mor med ett lågbegåvat barn.

*spysmiley* [mad]

mmmjölk:

lego sitter jättehårt men fan vad sugen jag blev på att bygga nu.

Nej det gör det inte 😀 :S

sarkofag:

äslakr att senaste gången jag hade lego på golvet så var stämningen i hemmet MYCKET mer spänd/aggressiv.

utveckla!!1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vankelmodig:

Blev mobbad av elaka barn för att jag hade "stort" lego, och ej "litet" lego.

Kan förstå det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vankelmodig:

Blev mobbad av elaka barn för att jag hade "stort" lego, och ej "litet" lego.

Duplo är för folk med downs och 2åringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Duplo är för folk med downs och 2åringar.

Vadå, är duplo "stort" lego, eller vadå.............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

utveckla!!1

såhär: då jag och mor är olika personer är det svårt att umgås/vara i varandras närhet, och är konstant maktkamp hemma. *tonåring*

när jag för några månader sedan hade kommit på att lego var en bra grej och således hade bombnedslag på rum, så påverkade det stämningen rejält, då den ständigt trampade på legobitar när den skulle lämpa av tvättade kläder på mitt rum. detta ledde till irritabelt humör, och vi tjafsade extra mycket under denna period. [party]


   
SvaraCitera