Aviseringar
Rensa alla

Leken: Hur tar du dej ur knipan? 🙂


Gör mig av med all onödig utrustning, börjar simma uppåt och hoppas att jag flyter om jag skulle svimma.

Peter Pedersen bryter sig in i ditt hem med hjälp av en bulldozer som drivs av en evighetsmaskin för att standardisera färgerna på dina mjölkförpackningar. Vad gör du?


   
SvaraCitera

Ser lite ledsen och sårad ut och kräver ett förlåt.

--

du är ute på promenad och du hittar en plånbok fylld med sedlar på marken. Vad gör du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar den och går iväg snabbt. Om ägaren till plånboken skulle komma,. ^^

Jehovas kommer och knackar på din dörr och frågar om dom får komma in en stund, vad gör du ?


   
SvaraCitera

AngelsCryBlood:

Jehovas kommer och knackar på din dörr och frågar om dom får komma in en stund, vad gör du ?

"Nej, jag ska precis iväg, så dt går tyvärr inte" Stänger dörren.

Du har precis stoppat ngt i fickan i affären.Efter ett tag märker du att civilväktare följer efter dig, vad gör du?


   
SvaraCitera

isola:

Du har precis stoppat ngt i fickan i affären.Efter ett tag märker du att civilväktare följer efter dig, vad gör du?

Visar tuttarna och drar [wink][wink][wink]

Om du ser att din lärare har en nakenbild på dig i plånboken? [cute]


   
SvaraCitera

Daimchoklad:

Om du ser att din lärare har en nakenbild på dig i plånboken?

Säger att han får fler om jag får mvg. [blush]

Om du fastnar i en hiss med en man, så ser du att det var samma man som visades på efterlyst någon dag innan och var misstänkt för att ha mördat, våldtagit och ätit upp en människa[cute]


   
SvaraCitera

Partycake:

Om du fastnar i en hiss med en man, så ser du att det var samma man som visades på efterlyst någon dag innan och var misstänkt för att ha mördat, våldtagit och ätit upp en människa

visar tuttarna och drar [bigsmile]

vad gör om gud kom ner från himlen och sa att du var dömd att brinna i helvetet i all evighet?


   
SvaraCitera

martin312:

vad gör om gud kom ner från himlen och sa att du var dömd att brinna i helvetet i all evighet?

Skrattat.

Vad skulle du göra om påskharen kom frama till dig och sa att han skulle slänge ägg på ditt hus?


   
SvaraCitera

martin312:

vad gör om gud kom ner från himlen och sa att du var dömd att brinna i helvetet i all evighet?

visar tuttarna och drar [blush]

EDIT: fail :<

ankzor:

Vad skulle du göra om påskharen kom frama till dig och sa att han skulle slänge ägg på ditt hus?

jag skulle tänka att jag borde sluta röka på.

Vad gör du om du efter en kväll med för mycket alkohol vaknar upp i en säng med Magnus Uggla? [sad]


   
SvaraCitera

jag flyr innan han vaknar och aidstestar mig dagen efter.

Om du blir tagen som gisslan av fundamentalister.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

Om du blir tagen som gisslan av fundamentalister.

Säger att jag vill arbeta för deras sak.

Om Obama kom och anklagade dig för landsförederi


   
SvaraCitera

Döda obama och bli flytta till Arizona.

Om du hackade Säpos hemsida och blev upptäckt med det?


   
SvaraCitera

knulla mig till förlåtelse.

du blir tagen med massa kokain, vad gör du?


   
SvaraCitera

Mjälte:

du blir tagen med massa kokain, vad gör du?

Mjälte:

knulla mig till förlåtelse.

ankzor:

Om Obama kom och anklagade dig för landsförederi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera