Aviseringar
Rensa alla

Lektioner


Ämnesstartare

Ni som pluggar på universitet/högskola, vilka tider har ni lektioner/föreläsningar & hur ofta?


   
Citera
Ämnesstartare

Har varannan dag efter 12 till 14-18.
f


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

måndag till torsdag 16 - 18


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
Har varannan dag efter 12 till 14-18.
f

Har ni mest föreläsningar? Vi har typ aldrig obligatoriska lektioner, känns konstigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
måndag till torsdag 16 - 18

aldrig morgon? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seminarium och redovisning en gng i veckan. Tkr ej om att prata framför 70 pers men har börjat tycka att det är mysigt. Gillar du inte föreläsningar??

finmatta:

Har ni mest föreläsningar? Vi har typ aldrig obligatoriska lektioner, känns konstigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
Seminarium och redovisning en gng i veckan. Tkr ej om att prata framför 70 pers men har börjat tycka att det är mysigt. Gillar du inte föreläsningar??

Har inget emot föreläsningar men de är inte obligatoriska så händer att jag struntar i ett par. har kl 8-12 ibland lr 10-12 (två timmar är så lite, tänker jag)
ska bli bättre

Åh 🙁 vill också... Om vi har muntliga redovisningar är det i mindre grupper, typ max 10 pers.
men kanske kmr senare i utbildningen, hoppas... tkr om att hålla föredrag för stora grupper


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

finmatta:

aldrig morgon? :O

Nej. i våras gick jag dock en kurs som bara hade föreläsningarna mellan 08 och 10.. klarade aldrig av att hålla fokus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Nej. i våras gick jag dock en kurs som bara hade föreläsningarna mellan 08 och 10.. klarade aldrig av att hålla fokus.

vet hur det kan vara =(


   
SvaraCitera