Aviseringar
Rensa alla

Lena, 15 år, blir knullad av Tomtefar!


Ämnesstartare

Lena var 15 år och hade stora pattar och satt och väntade på Tomten, hennes pappa hade precis gått ut för att köpa tidningen så tomten skulle komma snart. Hon firade jul ensam med pappa eftersom hennes mamma dog när hon skulle föda hennes lillasyster, och lillasystern blev nedtrampad av antiloper på en afrika-semester.

Men nu hörde hon ett knack på dörren, hon sprang till dörren endast iklädd ett par sexiga underkläder. Där ute stod tomten, "Ho ho finns det några snälla barn här!".

"JAG ÄR SNEÄEÄÄLL!!!" skrek Lena och kramade om Tomten. Tomten klämde lite på hennes röv och skrattade gott. Han var stor och biffig med ett långt vitt skägg. Han var faktiskt nästan omänskligt stor.

"Nu är det dags, unga dam, för din present!". Lena log förväntansfullt och såg att tomten drog fram en ögonbindel och satte runt hennes ögon.

"Så nu ska du först få smaka på en ny sorts julgodis, if you know what im sayin. Sug bara på den, bit inte!".

Hon gapade och tomten hasade fram sin balle och körde in den i munnen på Lena. Han skrattade gott medans han gjorde det, "HO HO HO!".

Lena sög girigt på tomtens dase som smakade kanel och sagor. Hon var inte efterbliven och insåg att det var en kuk hon hade i munnen, hon blev kåt av situationen och tog av sig ögonbindeln.

Tomten tog henne och satte henne längs julbordet, han flyttade undan skinkan och satte hennes händer vid kanterna så hon putade med sin "skinka" (ehehe -.-") och så placerade han sin kuk vid hennes fitta. Han började pumpa henne hårt och taktfast medans han sjöng "Nuuu är det jul här i vårt skjul mamma har cancer tra-lalala-laaa, mormor är död svullen och röd, svullen och röööd!!!".

Han drog ur sin kuk och Lena satte sig på knä framför tomtefar. Han sprutade henne i ansikte samtidigt som gnolade på "White Christmas". Men då hörde hon dörren öppnas, och in klev Lenas pappa!

"VAD I HEEEELVETE GÖR DU TOMTEJÄVEL!!!" skrek han. Men då hörde dom ett fallande ljud i andra änden av rummet och där stod... Albus Dumbledore!

"Shit Harry, vi måste fly snabbt!". Lena och hennes Pappa lade märke till att huden på tomtefar började bubbla och han förvandlas långsamt till en hunkig kille med korpsvart hår, glasögon och ett blixtformat ärr i pannan.

"Polyjuice elexiret har slutat värka! NU FLYR VI!".

Harry och Dumbledore sprang snabbt ut ur huset där de transferade sig tillbaka till hogwarts, och Harry belönades med 200 poäng till gryffindor för sin sexiga insats och sitt hjältemod!


   
Citera
Ämnesstartare

McLuver:

och lillasystern blev nedtrampad av antiloper på en afrika-semester.

hahahahahahahahahahahahahah[bigsmile]

McLuver:

Harry och Dumbledore sprang snabbt ut ur huset där de transferade sig tillbaka till hogwarts, och Harry belönades med 200 poäng till gryffindor för sin sexiga insats och sitt hjältemod!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG ÄLSKAR DIG McLuver[bigsmile][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Nu är det jul igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha 10/10 xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, man vill ju skaka din hand


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha FAN VA BRA DEN VAR XD!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

julanda, foshizzle.


   
SvaraCitera

Crew Idag 22.59
Hej McLuver!
Detta är en officiell varning! Du har varit oseriös i flera trådar. Detta är inte tillåtet.
/Admin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

var 15 år och hade stora pattar

Säker att det ínte var jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile] (innan jag läst novellen)

EDIT: [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][love] (efter att jag läst novellen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

"HO HO HO!"

That works on so many levels. [zzz][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strålande. Bara strålande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*puff* [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

JAG ÄR SNEÄEÄÄLL!!!" skrek Lena och kramade om Tomten. Tomten klämde lite på hennes röv och skrattade gott.

McLuver:

hennes händer vid kanterna så hon putade med sin "skinka"

hahahahahahha


   
SvaraCitera