Aviseringar
Rensa alla

Lennart söker medarbetare!


Ämnesstartare

Men usch, klart att han är idrottslärare. Gråter


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Have a nice day.

Hahahhahahahhahahhaha

Gråter


   
SvaraCitera

från hans facebook:

"Min Youtube-film har fått över 2000 visningar på 2 veckor, vilket jag tycker är ett ganska bra resultat. Men det är inte många kvinnor som kommenterar inte. Lite märkligt när det är just kvinnorna jag vänder mig till. Har nu ganska gott självförtroende gällande min kropp och vet att många kvinnor tycker jag är sexig. Men det är svårt för många att uttrycka idag. Varför är det så? Själv skriver jag gärna positiva kommentarer till diverse vackra och sexiga uppenbarelser här på Facebook. "

sexiga uppenbarelser Gråter


   
SvaraCitera

Jag tackar nog nej till att bli en sex star på youtube med Lennart. Tänk vad besviken han ska bli sen när han får reda på att youtube inte tillåter naket. Stackars. Jag råkade googla och det borde jag ej gjort. Lennart blottar sig tydligen på gym och det är ajabaja. 


   
SvaraCitera

Osäker på om videon med barnen han inte verkade känna ska vara med på hans sexkanal. Aja. Han verkar ha det festligt i alla fall. Uhu vill också ha det festligt. Obs menar ej sexuellt eller galet som hans utan mer åh det här är ett projekt jag skulle vilja göra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska höra om han inte behöver en konsult också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😛

så har en klipp på barn elr barnbarn o grje? 🙁 🙁 


   
SvaraCitera

https://twitter.com/lennartbladh2
"Är pappa, Idrott och Hälsa-lärare, innovatör, social entreprenör och romantiker. Är UTVALD och ser stora möjligheter för framtiden..."

Karln tycks inte vara ambitionslös i alla fall


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
https://twitter.com/lennartbladh2
"Är pappa, Idrott och Hälsa-lärare, innovatör, social entreprenör och romantiker. Är UTVALD och ser stora möjligheter för framtiden..."

Karln tycks inte vara ambitionslös i alla fall

han kan nog lägga till några vinster i årets pinsammaste förälder-tävlingar också


   
SvaraCitera

Bobby_Blade: så har en klipp på barn elr barnbarn o grje? 🙁 🙁

han verkade ju inte känna dem uhu


   
SvaraCitera

Oj, jisses, han verkar vara en riktig baccus-typ. Gillar sex och frihet,typ. Men framför allt så älskar han sin egna kropp. Man får en del stoff med en enkel googling.


   
SvaraCitera

pekar han på en bild på några barn och säger att det är hans FUTURE family vid 00.17???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

han verkade ju inte känna dem uhu

Gråter


   
SvaraCitera

men näe han har en video på när hans son/barnbarn/något barn dansar och hoppar runt på sin sexsite uhu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar att ju längre han pratar desto lägre blir hans röst typ?

som att han brjar bli smått paranoid o inser att folk kan höra honom
o fatta 


   
SvaraCitera