Aviseringar
Rensa alla

Lesbisk?


Ämnesstartare

Jag undrar om det är hetrosexuellt att kolla på porr där endast tjejer förekommer (att tjejen bara syns då) och sedan föreställa sig att man är killen som sprutar över henne, juckar henne när hon dansar o.s.v samtidigt som jag onanerar mitt eget könsorgan och får ibland ograsm.

Efter att fått en orgasm så känner jag mig inte kåt längre och vill inte onanera på ett tag...


   
Citera

Det är hetrosexuellt, om du är kille.


   
SvaraCitera

Msook:

Efter att fått en orgasm så känner jag mig inte kåt längre och vill inte onanera på ett tag...

Så unikt.


   
SvaraCitera

Dom kan kolla på porr med bara tjejer/killar utan att dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Det är hetrosexuellt, om du är kille.

Fast....jag är ju inte det.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mow Skwoz:

Så unikt.

Jo, visst är det!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Macktorsken:

Dom kan kolla på porr med bara tjejer/killar utan att dö.

[chocked]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mow Skwoz:

Så unikt.

Tänkte mer att det var konstigt eftersom tjejer kan få flera i rad...


   
SvaraCitera

Msook:

Tänkte mer att det var konstigt eftersom tjejer kan få flera i rad...

Kan.


   
SvaraCitera

Du kanske är en kille innerst inne, vem vet? [smile]


   
SvaraCitera

Du är kanske är en hermafrodit innerst inne, vem vet? [smile]


   
SvaraCitera

Msook:

Fast....jag är ju inte det.

Då är det inte heterosexuellt.


   
SvaraCitera

Msook:

Jag undrar om det är hetrosexuellt att kolla på porr där endast tjejer förekommer (att tjejen bara syns då)

[smile]


   
SvaraCitera

Msook:

ch sedan föreställa sig att man är killen som sprutar över henne

Menar du att du gillar att föreställa killen, eller att du gillar att få tjejer att njuta?
Om du inte känner sexuell dragning eller sådan kärlek till tjejer så är du inte lesbisk.


   
SvaraCitera

man kan väl fantisera om lite vadsomhelst utan att det bestämmer ens sexualitet.


   
SvaraCitera

Är inte alla lite lesbiska eller bisexuella till någon nivå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Menar du att du gillar att föreställa killen, eller att du gillar att få tjejer att njuta?
Om du inte känner sexuell dragning eller sådan kärlek till tjejer så är du inte lesbisk.

Föreställa killen. Men i livet känner jag inget sexuellt för tjejer, då drar jag mig bara till killar, har dock märkt att jag ofta drar mig till killar som är korta,smala och i vissa fall lite spinkiga. Jag är ganska lång själv och blir lätt intresserad av killar som är mindre/kortare än mig själv. Har nu insett att det kanske mer har med dominans att göra, att jag känner mig sexuellt dominerande med personen som är mindre än mig ifråga, samtidigt som jag får en känsla av att jag måste skydda honom från alla faror i världen...

Har väl hänt att jag känt lite för en tjej i verkliga livet, men det var en androgyn och liten tjej..

Samtidigt finns det killar som är större än mig och till och med väldigt manliga och musklösa som jag är intresserad av´..

Kanske bara har att göra med att jag helst vill vara dominerande i det sexuella spelet?


   
SvaraCitera

Msook:

Kanske bara har att göra med att jag helst vill vara dominerande i det sexuella spelet?

Ja så kan det säkert vara. Det finns så många läggningar och fetisher nu för tiden att jag inte kan hålla koll på dem. Tror att varje individ har en helt egen läggning.


   
SvaraCitera