Aviseringar
Rensa alla

Lesbisk?


Ämnesstartare

Msook:

Jag undrar om det är hetrosexuellt att kolla på porr där endast tjejer förekommer

Både ja och nej, om du är tjej och fantiserar att du är killen så leker du bara med tanken (lever igenom sexuella fantasier i tanken) ingenting ovanligt!

Msook:

Efter att fått en orgasm så känner jag mig inte kåt längre och vill inte onanera på ett tag...

Det varierar från person till person om man känner att man vill fortsätta, det är sant att många tjejer kan få det flera gånger, vilket du även kan ifall du vill fortsätta!

kallprat:

Det finns så många läggningar och fetisher nu för tiden att jag inte kan hålla koll på dem

Det finns inte nog med siffror i världen för att kunna räkna dem heller!


   
SvaraCitera

Msook:

Jag undrar om det är hetrosexuellt att kolla på porr där endast tjejer förekommer

fan i dagens sammhälle är du bög om du har sex med en annan killar om du själv är det , men är du tjej och har sex med en annan tjej så är du ett manligt förspel.
så jag tror inte alls att du behöver vara lesbisk för att du tänder på lesbiskporr, samhället är lite vinklat så att du egentligen inte är lesbisk förens du spontant sex med en tjej eller har det i ett förhållande:S

(det där var vagt)


   
SvaraCitera