Aviseringar
Rensa alla

lesbisk mamma


Ämnesstartare

Hej! JAg har en mamma som har blivit ihop med en tjej. Hon bor hos oss och sover med mamma. Men innan mamma blev ihop med henne var hon ihop med min pappa. Grejen är bara att jag inte vågar säga det till någon för att jag är rädd att jag ska bli retad. Det är en tjej som frågar mig ibland men taskig röst (när hon är med massa andra) är din mamma lebb. När jag hör detta blir jag ledsen[cry] och säger inget. Jag vågar inte heller bjuda hem folk för det. Tänk om alla får reda på det!
( vill ju bjuda hem kompisar men det går ju inte)


   
Citera

troll


   
SvaraCitera

Hur gammal är du/dina vänner? För ärligt talat, de flesta över 10 tycker nog inte alls det är konstigt, vad är felet liksom?[smile][crazy]


   
SvaraCitera

[cheers]


   
SvaraCitera

Något är fan fel på hela din familj.


   
SvaraCitera

jag skulle inte bry mig så länge min mamma är lycklig


   
SvaraCitera

kikki37:

Tänk om alla får reda på det!

Hur gammal är du? Är du över 12 är du tillräckligt mogen för att ta itu med det.. Världen får acceptera homo-/bisexualitet då det är så många som är av den läggningen.. Annars om du är under 13 tycker jag att du ska förneka & säga "Nej.. Det är en av hennes närmsta kompisar bara[smile]" eller något^^
Ojdå.. Nu kanske jag lär dig att dra vita lögner.. Men, jag tycker det är OK om man kan hantera sitt ljugande, låt det inte gå över styr! Ändra heller inte historia och om sanningen kommer fram försvarar du det och säger samtligen "Jag visste helt ärligt inte att dom var tsmns.."
det kommer gå bra! Och man behöver inte alltid bjuda hem någon.. Lek i parken eller på stan ;D


   
SvaraCitera

Min mamma är flata, om någon skulle säga någonting elakt till mig om det så skulle det inte röra mig i ryggen för fem öre. Vad har någon annan än hon med det att göra lixom?


   
SvaraCitera

Stackars din pappa.


   
SvaraCitera

Sluta larva dig.
Folk som säger taskiga grejer om ens familj är inga "kompisar", utan bara folk som man ska slå till, och sedan ignorera för all framtid.


   
SvaraCitera

isola:

Folk som säger taskiga grejer om ens familj är inga "kompisar", utan bara folk som man ska slå till, och sedan ignorera för all framtid.

[love]


   
SvaraCitera

kikki37:

Tänk om alla får reda på det!

Grejen är att om du vågar erkänna det och stå för det så kommer folk inte bry sig. Det finns alltid jävlar som ska hålla på och bråka men ignorerar du dem så försvinner även deras glåpord efter ett tag. Var stolt över din mamma.


   
SvaraCitera

"WÖÖÖH MIN MORSA ÄR GAY, VAD VILL DU?"

Mitt försvarstal i högstadiet.
Eller inte.


   
SvaraCitera

Harpyja:

"WÖÖÖH MIN MORSA ÄR GAY, VAD VILL DU?"

Jag tycker faktiskt att man ska köra på den eller liknande. O sätta dit äcklet som stör en.


   
SvaraCitera

knulla dom


   
SvaraCitera