Aviseringar
Rensa alla

lesbisk mamma


Säg: "ja, det är hon och du är inbjuden till gruppsex mellan henne, hennes flickvän och mig."


   
SvaraCitera

Förklara för dem att det inte är något konstigt eller fel med lesbiska/bögar och att det heller inte angår dem vilken läggning din mamma har.


   
SvaraCitera

Säg att hon inte kan hjälpa att hon har en sjukdom.


   
SvaraCitera

Visioner:

Säg att hon inte kan hjälpa att hon har en sjukdom.

[smile]


   
SvaraCitera

Du kommer nog vänja dig vid att din mamma är lesbisk. Bry dig inte om dem i skolan, dem är bara elaka, lägg inte energi på dem idioterna.

Om hon säger det igen:

Är din mamma lebb?
ska du säga:
Ja, det borde väll du veta!!!

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaaa... Men vist! Tror ni att det är så lätt att säga det? Jag bor inte i någon stor stad utan i en väldigt väldigt liten stad där alla vet allt typ. Om jag skulle erkänna det skulle hela stan veta. Sen är det också så att när jag får den frågan känner jag mig rädd att dom andra inte vill vara med mig längre om jag skulle säga det.


   
SvaraCitera

kikki37:

vill ju bjuda hem kompisar men det går ju inte

det går. du ska inte bry dig om vad alla andra tycker och tänker om din mamma. det är DIN mamma. va stolt över och den hon är. och inte minst, var stolt över dig själv. inget stirrande i marken, okej? möt alla rakryggad och säg som det är, sen vad spelar det för roll om dom retar dig? jag menar, klart det lär bli jobbigt, men om dom retar dig för att din mamma är lebb är dom inget annat än en bunt med idioter.


   
SvaraCitera

Vad jobbig du är, om folk stör sig på att din mamma inte gillar kuk så är det väl deras problem


   
SvaraCitera

isola:

Vad jobbig du är, om folk stör sig på att din mamma inte gillar kuk så är det väl deras problem

Orka naiva människor som dig. Det är klart att det är ett stort problem för henne också. Hennes kompisar kan ta avstånd från henne och reta henne. Hon kanske inte har så bra självförtroende som det är.


   
SvaraCitera

Skit i dem. Fjolligt av dem bara. 😛


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

Orka naiva människor som dig. Det är klart att det är ett stort problem för henne också. Hennes kompisar kan ta avstånd från henne och reta henne.

Och? Folk kan bli retade för alla möjliga grejer, det sista man ska göra är att anpassa sig efter bittra missanpassade människor som mår bra utav att trycka ner andra.


   
SvaraCitera

isola:

Och? Folk kan bli retade för alla möjliga grejer, det sista man ska göra är att anpassa sig efter bittra missanpassade människor som mår bra utav att trycka ner andra.

Alltså är alla som blir mobbade för att de är homosexuella, på grund av att de är av en annan etnicitet och så vidare "jobbiga" och borde skita i vad folk tycker om dem? Problemet är större än så. Homosexualitet är någonting som inte är särskilt accepterat i ett smått bostadsområde som hon bor i.


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

Alltså är alla som blir mobbade för att de är homosexuella, på grund av att de är av en annan etnicitet och så vidare "jobbiga" och borde skita i vad folk tycker om dem?

Det skrev jag inte.
Det verkar snarare du som att du tycker att man ska göra allt för att slippa väcka någon slags uppmärksamhet.

Tennsoldaten:

Problemet är större än så. Homosexualitet är någonting som inte är särskilt accepterat i ett smått bostadsområde som hon bor i.

buhu?


   
SvaraCitera

isola:

Det skrev jag inte.
Det verkar snarare du som att du tycker att man ska göra allt för att slippa väcka någon slags uppmärksamhet.

isola:

det sista man ska göra är att anpassa sig efter bittra missanpassade människor som mår bra utav att trycka ner andra.

isola:

Vad jobbig du är

Det kan man göra och det är bra om man klarar av det. Men om man gör det kommer det många gånger uppstå stora problem för den personen i och med att andra människor retar personen för det och kanske till och med tar avstånd ifrån den personen. Speciellt nu när det är ett känslig ämne för henne. Man är inte "jobbig" om man inte klarar av det.


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

Speciellt nu när det är ett känslig ämne för henne. Man är inte "jobbig" om man inte klarar av det.

Det är pga sådana som du och hon som gör så att världen ser ut som den gör, tyvärr.


   
SvaraCitera