Aviseringar
Rensa alla

Lesbisk, ok? Bög, inte ok?


isola: se de strukturer som finns

vilken håla bor du i där det kryllar av homofober och där det är fult för män att vara "omanliga"?


   
SvaraCitera

isola: burg har konkret empiri från ett troligen mer omfångsrikt och intensivt socialt liv än du har (förneka gärna). tror du att han blundar för hånglande tjejer till den grad hans siffror skulle kräva givet din (rigida och tunnelseendeinfekterade) hypotes?


   
SvaraCitera

makes no sense öht


   
SvaraCitera

grejen med att bögar inte är accepterade är att osäkra högstadiekillar trycker ned vem som helst för att hävda sig själva, ofta killar som inte lever upp till den normen. det går över när de växer upp och blir tryggare i sig själva och inte behöver trycka ner andra för att känna sig bättre

i allmänhet är homosexualitet mycket mer accepterat än homofobi


   
SvaraCitera

men herregud finns google på er planet nej ok


   
SvaraCitera

ring mig när ni blivit vuxna pga ni är nog bra då


   
SvaraCitera

isola:
men herregud finns google på er planet nej ok

har du några siffror från google eller?


   
SvaraCitera

shit vilket bra argument btw


   
SvaraCitera

måste erkänna att jag har ingen aning om hur det är bland skogshuggare och rörmokare, men kan tänka mig att det är rätt så annorlunda


   
SvaraCitera

christover_bandy:
isola: burg har konkret empiri från ett troligen mer omfångsrikt och intensivt socialt liv än du har (förneka gärna). tror du att han blundar för hånglande tjejer till den grad hans siffror skulle kräva givet din (rigida och tunnelseendeinfekterade) hypotes?

hahaaahhaaaahhhahahahaahahaha 
herregu


   
SvaraCitera

vne om seriös eller troll 


   
SvaraCitera

dinkompis: i allmänhet är homosexualitet mycket mer accepterat än homofobi

XDDDDDDDDDDDDDD 


   
SvaraCitera

mr steal yo gurl :
vne om seriös eller troll 

nej jag trollar inte, de senaste veckorna har jag seriöst sett skitmånga heterokillar hångla med varandra, och inte några tjejer hångla med varandra överhuvudtaget. 

man kan inte snacka om strukturer som om de var samma i hela landet, för så är det inte. det är missvisande.

om du och isola upplever att bögar är mindre accepterade där ni bor, så stämmer det säkert det är ju inte likadant överallt


   
SvaraCitera

mr steal yo gurl :

XDDDDDDDDDDDDDD 

en bög kille är väldigt respekterad och populär med mycket pondus på avdelningen där jag pluggar. någon homofob skulle inte accepteras av mängden alls och snarare vara ogillad Förvirrad


   
SvaraCitera

vad?


   
SvaraCitera