Aviseringar
Rensa alla

Lesbisk på grund av ett ligg?


Ämnesstartare

Hur tänker ni kring tanken att man skulle bli lesbisk på grund av ett dåligt ligg med en kille? 
''Det var ju första gången och den är aldrig bra''

Den tanken kom upp häromdagen när två killar fick veta att jag var lesbisk. Inte fören nu kom jag och tänka på hur det låter.


   
Citera
Ämnesstartare

d var d dummaste


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
d var d dummaste

Ganska intressant hur en del folk tänker ändå. ''Varför blev du det?'' Ehm, jaa... kära du. 😉
Tänkte se om det var fler heteros som tänkte så här. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollybolly:

Ganska intressant hur en del folk tänker ändå. ''Varför blev du det?'' Ehm, jaa... kära du. 😉
Tänkte se om det var fler heteros som tänkte så här. 🙂

tror inte d har med sexualitet utan med idioti att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

tror inte d har med sexualitet utan med idioti att göra

Haha! Det är åtminstone heteros som säger det, men självklart är inte alla så. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va? att du är lesbiskt för att du inte tyckte om att ligga med en kille? (nej, det är man inte på grund av det)

men du är ju lesbisk, skriver du...

fattar inte


   
SvaraCitera
Yaren

ysomiwhy:
va? att du är lesbiskt för att du inte tyckte om att ligga med en kille? (nej, det är man inte på grund av det)

fattar inte

^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ysomiwhy:
va? att du är lesbiskt för att du inte tyckte om att ligga med en kille? (nej, det är man inte på grund av det)

men du är ju lesbisk, skriver du...

fattar inte

Det var en kille som sa till mig att jag kanske hade ett dåligt ligg och därför blev lesbisk. Jag är lesbisk och trygg med det, men började fundera över hur folk faktiskt tänker och skulle se om det var fler som tänkte så. :p Hajar du nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollybolly:

Det var en kille som sa till mig att jag kanske hade ett dåligt ligg och därför blev lesbisk. Jag är lesbisk och trygg med det, men började fundera över hur folk faktiskt tänker och skulle se om det var fler som tänkte så. :p Hajar du nu?

Aha, aa, fattar nu 🙂
Nej, helt fel tanke

Vadå, så de menar att du blir hetero om du ligger med en kille som du har bra sex med? Då kan man ju ändra läggning efter varje ligg, haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, var gång en man presterar dåligt föds en lesbian


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ysomiwhy:

Aha, aa, fattar nu 🙂
Nej, helt fel tanke

Vadå, så de menar att du blir hetero om du ligger med en kille som du har bra sex med? Då kan man ju ändra läggning efter varje ligg, haha

Haha, ungefär så. Tror inte jag är homo heller då... 😉 Ungefär som att jag hade dåligt sex och gav upp. Vet inte vem som avgör vad som är bra eller dåligt heller. Funderar ibland på hur folk tänker. Att ens fråga?
''När konvertera du?'' Ee...? Aldrig, typ. Däremot kom jag på det vid en viss ålder. :p Skönt att inte fler tänker så åtminstone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var det du som kom på den tanken eller vad det de? Den var jättedum iaf. Man behöver verkligen inte tända på tjejer bara för att man har dåligt sex med män. Man kan vara asexuell, inte vågar släppa loss tillräckligt, bara träffat kassa killar etc. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Var det du som kom på den tanken eller vad det de? Den var jättedum iaf. Man behöver verkligen inte tända på tjejer bara för att man har dåligt sex med män. Man kan vara asexuell, inte vågar släppa loss tillräckligt, bara träffat kassa killar etc. 

Det var dom som sa det till mig. 😉 Tänkte inte på det just då, men...  Haha.


   
SvaraCitera

Mollybolly:

Ganska intressant hur en del folk tänker ändå. ''Varför blev du det?'' Ehm, jaa... kära du. 😉
Tänkte se om det var fler heteros som tänkte så här. 🙂

låter bara lustigt.
Man har den läggning man har, eget val eller ej.
(är hetro)


   
SvaraCitera