Aviseringar
Rensa alla

Lesbisk som börjat tända på killar?


Ämnesstartare

Hej!

Från att jag var ca 14 år så var jag kär i en tjej (min bästa vän). Hade en del "crushes" på killar likväl som tjejer, men eftersom de flesta var ganska feminina (typ långt hår) så tänkte jag att det säkert var ett sätt för mig att få utlopp för min homosexualitet utan att känna mig udda.

Nu är jag 18 och har i ca 3 år varit helt säker på att jag enbart gillar tjejer. Men sedan jag började folkis så har jag hamnat i en klass med 23 killar och bara 7 tjejer. En av dem är lesbisk men har tjej. Hon ser absolut bra ut och jag kan känna en dragning till henne ibland.

Men när vi var fulla så låg jag, en tjej och en kille i en "kramhög" i hans säng. Jag och killen låg och kramade varandra och tjejen låg mellan oss. Han hade sina händer på mig och vi var båda rätt kåta, låg och smekte varandra. Jag blev upphetsad av det och har tänkt på det länge efteråt. Låg ju faktiskt nära tjejen också så kanske jag tände enbart på henne? Men det kändes verkligen som om jag tände på båda.

Detta känns konstigt men kan kanske förklara varför jag aldrig rikitgt känt att jag passat in bland andra flator. Har haft kort hår, men det är inte riktigt jag, så nu låter jag det växa ut igen.

Har varit sexuellt attraherad av flera killar den senaste tiden vilket jag aldrig känt förut. Har aldrig haft sex med någon, kille eller tjej, men hånglat med en tjej och det gillade jag verkligen.

DEFINITIVT intresserad av tjejer alltså. Men hur vet jag om jag är intresserad av killar? Har länge haft svårt för tanken att suga av en kille eller liknande. Tror inte jag skulle gilla det. Däremot att slicka en tjej skulle jag gilla! Men vill ju inte pröva att ha sex med en kille bara för att veta! Tänk om jag inte gillar det?

Hur visste ni att ni var bi? Eller enbart homo, hur visste ni att ni INTE tände på motsatt kön?

Tacksam för svar!


   
Citera
höna

OMG DU KANSKE ÄR BI[surprised][surprised]


   
SvaraCitera

höna:

OMG DU KANSKE ÄR BI

Ärligt nu:
Ja e hetero. ja tänder på killar. ba så att vi e på de klara me de från början.

De kmr. Om du blir kär i en kille så e du ju (uppenbarligen) attraherad av hnm, blir du kär i en tjej så e du ju (uppenbarligen) attraherad av henne.

Alltså:
Du blir nt kär i/kåt på en tjej elr kille, du blir kär i/kåt på en person. Sen får de följa den väg som ödet väljer, som nån poet så fint sa [cheers]


   
SvaraCitera

Crispy:

Men när vi var fulla så låg jag, en tjej och en kille i en "kramhög" i hans säng. Jag och killen låg och kramade varandra och tjejen låg mellan oss. Han hade sina händer på mig och vi var båda rätt kåta, låg och smekte varandra. Jag blev upphetsad av det och har tänkt på det länge efteråt. Låg ju faktiskt nära tjejen också så kanske jag tände enbart på henne? Men det kändes verkligen som om jag tände på båda.

Du behöver inte ligga med en kille för att testa. [smile] Du märker om du blir kär i en. Sedan gillar jag inte att suga av för sakens skull även om jag är bisexuell.

Jag har också väldigt långt hår och det är lika okej att vara en femme-lesbisk eller att bara inte vilja se androgyn ut.


   
SvaraCitera