Aviseringar
Rensa alla

Lesbisk tjej


Ämnesstartare

Hej, jag undrar om nån vet nån bra sida där man kan träffa lesbiska eller bi tjejer. Jag är en tjej på tretton år som precis fattat att jag inte gillar killar, och jag vill testa att skriva med en tjej.


   
Citera

Frogge:
Hej, jag undrar om nån vet nån bra sida där man kan träffa lesbiska eller bi tjejer. Jag är en tjej på tretton år som precis fattat att jag inte gillar killar, och jag vill testa att skriva med en tjej.

du kan alltid pma mig om du vill.


   
SvaraCitera

Jag är varken tjej eller lesbisk men kan vara intresserad


   
SvaraCitera

Ruben Åkarp:
Jag är varken tjej eller lesbisk men kan vara intresserad

Hon skrev ju precis i tråden att hon inte är intresserad av killar och vill prova att skriva med tjejer


   
SvaraCitera

Freja.:

Hon skrev ju precis i tråden att hon inte är intresserad av killar och vill prova att skriva med tjejer

Ja det såg jag och förstår, men liksom vill bara förklara att intresset finns där. Men tack för upplysningen Teja


   
SvaraCitera

Frogge:
Hej, jag undrar om nån vet nån bra sida där man kan träffa lesbiska eller bi tjejer. Jag är en tjej på tretton år som precis fattat att jag inte gillar killar, och jag vill testa att skriva med en tjej.

Sorry grabben, du lurar ingen


   
SvaraCitera

Men bra försök


   
SvaraCitera

Her är som tinder, fast med bara tjejer. dock 18+


   
SvaraCitera

annars får du skaffa yellow eller vad den hette och bara swipea på tjejer tills du hittar en lesbisk/bi/lgbtq du är intresserad av


   
SvaraCitera